Kebaikan NUTRIFERON shaklee-012 230 0921

Nutriferon Shaklee adalah yang paling glamor sekali di kalangan pengedar2 SHAKLEE.INi kerana mereka mengetahui kebaikan NUTRIFERON itu sendiri.Anak2 Kecil sekarang sangat terdedah dengan cuaca yang tidak menentu,penyakit berjangit terlalu banyak sudah ada di dal negara kita.

Ramai anak2 kecil mengemari Nutriferon.

Baca kepentingan Nutriferon  di bawah:-

Apakah Fungsi Nutriferon?

🌷Fungsi utama Nutriferon:

↘Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

↘Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

↘Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

↘Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

↘Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

↘Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

↘Mempertingkatkan Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

↘Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

🌷Apakah Simptom Kekurangan Interferon yang Terkandung dalam NutriFeron?

↘Memang akan ada effect pada kita seperti badan lemah, cepat atau mudah kena virus selsema, demam dan batuk, alergik, mudah dijangkiti penyakit seperti hepatitis B dan; C, mudah kena kanser dan  tumor. Ini adalah disebabkan oleh sistem imun yang lemah akibat daripada kekurangan nutrient yang mengalakkan penghasilan interferon secara semulajadi dalam badan kita

Siapa Yang Perlukan NutriFeron?

➡ Sesiapa sahaja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya amat sibuk, tekanan gaya hidup menyebabkan sistem imun individu ini seringkali mengalami serangan yang berterusan

➡ Individu yang ingin proaktif di dalam mengoptimumkan respons imun mereka terhadap iritasi alam sekitar dan juga pencemaran udara

➡ Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum

➡ Individu yang berumur, yang sedemikianterdedah kepada  kekurangan imuniti

➡ Individu yang diet mereka tidak optimum

➡ Individu yang sering tertekan/hidup dalam tekanan

➡ Individu yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif

➡ Bayi yang menyusu susu ibu (ibu yang ambil)

➡ Kanak-kanak bawah 1 tahun-12 tahun boleh ambil mengikut dose yang disarankan

 (sedikit nutriferon anggaran hujung sudu kecil dan dicampur dengan air)

➡ Ibu menyusu boleh ambil, tetapi ibu hamil TIDAK boleh ambil NutriFeron

➡ Memang digalakkan ambil untuk mereka yang ada sakit autoimune (sekumpulan lebih

daripada 100 jenis penyakit di mana sistem imun badan menyerang sel baik )

➡ Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C
🌻 keberkesanan kebaikn nutriferon shakleedalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll

➡ Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik.
🌻 Masalah-masalah lain berkaitan menopous.

➡ Gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon

➡ Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid 
🌻mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka

➡ Bantu dalam pemulihan penyakit :
🌻lepromatus ( kusta )
🌻leishmaniasis ( pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan organisma yang dikenali sebagai protozoa ) 
🌻Toxoplasmosis ( penyakit yang disebabkan oleh parasit )
🌻Membantu mereka yang terkena penyakit kulit seperti kayap

0 Comments:

Post a Comment