Thursday, 16 November 2017

Testimoni Alfalfa untuk gout

TESTIMONI ALFALFA MEMBANTU PESAKIT GOUT.


Sebulan lebih ayahnye amalkan alfalfa masa tu makan apa pun tak terpk gout dah.Tak sakit.
Ni cari balik sebab dah berenti makan bila lupa dah tak makan alfalfa sakit2 datang balik baru ingat nak amalkan balik alfalfa

Gout ni tak boleh hilang gitu ja ampa weh kena jaga makan jugak.Ha la bertaun3 nak dapatkan gout tu igt senang ke nak hilang mcm tu jek.

Alfalfa ni cuma membantu mengurangkan asid urik yang menyebabkan gout aktif.Sebab ia bersifat alkali.

Gout ni tak kira tua or muda zaman canggih ni umur muda2 lagi dah ada gout 20 lebih keatas dah kena.Macam dulu kita duk tahu umur 50 keatas je kena.


Rm57.50 (330 biji)
Rm102.50 (700 biji)


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Wednesday, 15 November 2017

Vivix bukan ubat kanser-012 230 0921



For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
www.wasap.my/60122300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles 
#shakleecheras
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee
#shakleebukitjalil

Monday, 13 November 2017

Harga Set berpantang Shaklee

#setberpantangshaklee  lengkap semua semua.Full set

😍tak perlu risau cari untuk kurus dslam pangang
😍tak perlu risau nak cari untuk tambah susu
😍tak perlu risau sakit2 belakang
😍tak perlu risau nanti stress2 memang xkan ada bila amalkan set pantang shaklee
😍tak perlu risau dengan bengkak susu yg menyakitkan
😍tak perlu risau rambut gugur
😍tak perlu risau wajah kusam
😍tak perlu risau sakit gigi tulang bila anak kuat menyusu
😍tak perlu risau kalau tak suka makan sayur

😘😘Tak perlu risau set berpantang shaklee semuanya lengkap untuk anda yang mementingkan kesihatan yang baik.

RM721.00

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Wednesday, 8 November 2017

Supplement shaklee untuk kekalkan tenaga dan kesihatan


#vitalea
#ostematrix
#esp
#vitamin c
#bcomplex

ESP 

Mempunyai PROTEIN  yang tinggi
2-3 sudu pengambilan esp membuatkan anda berasa kenyang dan bertenaga sepanjang hari.Ia juga membantu anda yang ingin kurus.

VITAMIN C 

Pengambilan Vitamin C adalah sangat perlu untuk diambil setiap hari terutama jika dari sumber Makanan Semulajadi kerana tubuh kita sangat memerlukan Vitamin C untuk kesihatan dan sumber tenaga.

B-COMPLEX

Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir.

Mengelakkan penyakit beri-beri.

Merangsang pertumbuhan pada kanak-kanak.

Diperlukan untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut.

Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf.

Mencegah stress.

Menguatkan antibodi tubuh.

Amat penting untuk aktiviti sel genetik.

Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino.

Diperlukan untuk memproses dan perbaikan sel-sel darah merah.

Mencegah anemia.

 VITA-LEA Shaklee


 Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental
Membantu sistem memori dan fokus
Merupakan pelengkap nutrisi
 Meningkatkan sistem produktif terutama bagi remaja yang sedang membesar
Membantu dalam stimulasi metabolisma
 Membantu melambatkan proses penuaan
Menyediakan nutrisi asas, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru
 Membantu proses tumbesaran
Melindungi fungsi buah pinggang, jantung, hati

OStematrix  sangat penting dalam harian mereka yang terlalu sibuk setiap hari.Ostematrix shaklee ni adalah Kalsium yang bermineral.Membantu tulang kita untuk lebih kuat.OSTEMATRIX ni adalah suplemen utama KEkda tau.kalau telan ostematrix ni bangun setiap pagi cergas jek xde bermalas2an.Dan yang paling KEkda suka setiao pagi membuang dengan best sekali.


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Promosi vivix shaklee november-012 230 0921


VIVIX PROMO TWIN PACK

HAI peminat vivix bulan november ni berita baik untuk korang .beli 2 macam2 yang korang akan dapat.

πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡


Apa yang akan korang dapat dengan pembelian set vivix twin pack ni?

Keahlian percuma yang bernilai Rm68.90
Percuma penghantaran bernilai Rm10.00
Cash Bonus bernilai Rm36.10

Lepas je dari hari pembelian dan pendaftaran ni korang terus dapat buat belian sebarang produk shaklee dengan harga ahli korang. Jimat berganda2 tu



I
Vivix adalah produk penemuan revolusioner oleh Shaklee, Vivix Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol. Vivix mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaan sel.


Vivix mampu memperbaiki sehingga ke peringkat sel sebab tu lah AR sangat suka syorkan setiap penyakit dan masalah kesihatan untuk mencuba VIVIX SHAKLEE ni. Mahal bukan lah faktor nya tetapi khasiat dan manfaat kesihatan yang lebih baik adalah lebih penting kan. 


Antara nya adalah:-

Awet muda
Darah tinggi
Kencing manis
Parut excident
Sakit lutut
Rambut gugur
Nak kurus
Banyak angin
 Glaukoma katarak
Sakit Buah Pinggang
Masalah hati
Berhenti merokok
Nephrotic syndrome
Kanser
Masalah Jantung
Masalah usus
Autoimun (SLE)
Kemurungan
Kesuburan (pcos)
Parkinson
Kesihatan Menyeluruh
Vitiligo (sopak)
Nyanyuk
Tenaga




Walaubagaimana pun setiap penyakit yang anda hadapi perlu dapatkan nasihat doktor atau pakar kesihatan anda terlebih dahulu, Vivix hanya lah makanan tambahan bukan untuk mengubati. 


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park



Monday, 6 November 2017

Testimoni pesakit slip disk-012 230 0922

Ikhtiar selagi nyawa dikandung badan
jangan mudah mengalah



rm136-0mega
rm61-0stematrix




Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Saturday, 4 November 2017

Omega Guard membantu untuk darah tinggi

Omega Guard shaklee adalah omega yang terbaik

Kenapa saya berkata seperti itu?
Telitikan setiap MANFAAT OMEGA GUARD SHAKLEE berikan 😘😘


1. ASID LEMAK omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditkarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada muncul andropos. Ia juga mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.

2.  MENCEGAH PENYAKIT SALURAN DARAH DAN STROK
DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melicinkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu, ia efektif untuk mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher dan sakit kepala. Ia juga merendahkan kolestrol, menghindarkan pembekuan darah dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan sakit jantung.

3. MEMBANTU TUMBESARAN & PERKEMBANGAN OTAK JANIN DAN MEMBANTU PERKEMBANGAN MEMORI
DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. ia penting terutamanya pada 3   bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu  mengandungi kandungan DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah  penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migraine. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

4. MENINGKATKAN SISTEM  IMUN DAN MENYIHATKAN PARU-PARU
Mengawal sistem imun seperti membaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang.

5. MENENTANG KANSER
Kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.

6. MEMELIHARA FUNGSI-FUNGSI SENDI (ARTHRITIS)
Paras asid lemak Omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu boleh mencegah kemusnahan enzim yang mebentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.

7. MENCEGAH INSOMNIA DAN MEMBANTU MENGURANGKAN TEKANAN
Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizopherenia.

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park