Wednesday, 19 July 2017

Kurus dengan Cinch Shaklee

Setiap pagi ini jek sarapan pagi saya
mai baca sampai habis kebaikan CINCH.

Kelebihan & kebaikan Cinch Shake

- Memberikan rasa kenyang berjam-jam lamanya
-Mengurangkan selera makan bagi anda yang tak boleh mengawal nafsu makan
-Memberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
-Meningkatan metabolisme badan
-Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
-Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit
-Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan
-Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine.
-Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
-Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
-Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
-Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
-Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Fungsi Set Kurus cantik bersama SHAKLEE

Fungsi Set kurus Shaklee

Lecithin(Bakar)

-Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Alfalfa(buang)

-Bertindak sebagai detox semulajadi yang melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Menarik lemak yang teremulsi dari tindakan lecithin ke saluran najis. Proses membersihakn segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

Esp (bina)

- ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
-ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
-ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
-Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
-ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
-Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
-Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
-Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
-Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

Herb-lax (buang)

-pembersihan najis yang tersekat
meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
membantu masalah sembelit
tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
mengempiskan perut
ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Tuesday, 18 July 2017

Omega untuk resdung kanak-kanak (0122300921-IdaRashid)

testimoni OMEGA GUARD

"Ini jiran hakak sendiri"
Jiran: Ida omega guard RM?Aku nak beli untuk anak aku la.
Hakak:RM +++..
Jiran:Aku nak Da.nak cepat esok boleh.Kesian kat anak aku Mata dia selalu merah mcm org sakit mata,Bangun dari tidur mata mcm tak leh bukak merah sgt2...dah bwk pergi klinik bagi ubat titik,pergi hospital n jumpa pakar mata kata resdung n bagi ubat titik.Masih lagi tiada perubahan.

17 jun 2017 Jiran hakak ni start bagi anaknye telan omega tu (umur 6tahun)jiran hakak ni risau sangat n susah hati.Kadang kalau pergi rumah sedara mara mesti dorg tny itu ini,dah bawak gi sepital ke dah jmp doktor pakar ke macam2 lg.Kadang kita sebagai ibu rasa sedih sebab yg dorg tny semua dh buat tp tak ada perubahan.Macam kita ni tak hirau kat anak.Ibu mana tak sayangkan anak.Sanggup berkorban wang ringgit n nyawa pun nak di tukarkan kalau terjadi apa2 kat anak kitakan.

Tadi 5julai 2017 Sembang dia kata takde org tegur pun macam sebelum2 ni sakit mata kesian la apa la .Anaknya hepi main xrisau bab mata dah.Sedara2 tanya makan apa Anaknya gi ambil botol Omega Guard tunjuk kat makcik n pakcik2nya...Lesap la 5biji omega guard anaknya dek nak rasa..Ohokkkkkkkkk

Jiran hakak ni menitis air mata nangis tengok mata anaknya makin pulih.Omega Guard Asbab mata anaknye beransur pulih.Kita usaha Allah swt yang menentukan.

Siap bersnap bagai botol Omega tu memasing nak beli tok anak yg ada banyak kahak.Pastu mertua siap sound jgk matanya pun macam pelik jugak ni..maknaaaaanyaaaaaa....hahahahaahaha.

panjang lak karangan hakak.
Kalau bersembang ngan jiran hakak ni memang berlori la.Banyak lagi yang best2 dia cerita..Jiran hakak gembira tak terkata.

nanti hakak mtk gambar sebelum n selepas ye.
ni nak cerita dulu kot lupe...hihihi..😘😘😇

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Saturday, 10 June 2017

Ostematrix untuk tulang dan gusi-shaklee seri kembangan dan putrajaya -0122300921


Saya amalkan ostematrix masa preggy Mikhail .Bila amalkan ostematrix berbeza sangat dari preggy anak pertama n ke 2.

Lebih sihat xde sakit2 badan bangun pagi cergas jek,gigi tak sakit tulang2 pun rasa kuat.Takde lenguh2 kaki n memalam en suami ngurut kaki..

OSTEMATRIX  ADALAH KALSIUM

APA ITU KALSIUM?
Kalsium adalah salah satu mineral yang penting untuk badan kita.
Dalam badan kita ni... yang paling banyak adalah KALSIUM la berbanding mineral2 yang lain.

Kalsium paling banyak disimpan dalam badan kita dekat gigi dan tulang. Iaitu sebanyak 99%.
Selain tu ada dalam darah, otot dan cecair2 sel badan kita.

Ia sangat penting untuk membina dan mengekalkan kesihatan tulang dan gigi kita.

Tulang yang sihat tu boleh diibaratkan menubuhkan ‘calcium bank account’. Dalam badan pon ada bank jugak. Hehehe
Ye laa.. tulang ni tisu yang hidup dan sentiasa ‘turnover’, simpan KALSIUM dan keluarkan KALSIUM setiap hari.

Jadi kalau sumber KALSIUM kita tak cukup, untuk jalankan proses badan kita yang lain, ia akan tarik kalsium yang ade dalam tulang kita. Lama2 tulang makin kurang kalsium, maka semakin cepat la ia lemah, merapuh dan mereput.
Takut tak?

whatsapp
Ida Rashid
0122300921

cod
seri kembangan
equine park
putrajaya
bandar kinrara

Wednesday, 7 June 2017

Pengedar SHAKLEE Seri Kembangan,Putrajaya,Bandar Kinrara,Cheras HUKM,Equine Park (012-2300921)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Saya Ida Rashid adalah pengedar SHAKLEE di Selangor.

Saya ibu kepada 3 orang anak dan sudah 5 tahun aktif bersama SHAKLEE.

Ida Rashid:
For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleebandarkinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Tuesday, 6 June 2017

Kulit muka berjerawat penyelesaian bersama SHAKLEE (012-2300921)

Testimoni kulit berjerawat

MALU NAK JUMPA ORANG!

Tu yg dihadapi Kak Ija
Berniaga online ni... kalau x jumpa org mana sah kan... nak x nak kena gak jumpa COD

Ada gak masa jumpa tu... cust tanya, kulit muka mcm ni.... x makan Shaklee ke 😣😣😣😣

Ya Ampun ...bkn x makan... makan.. tpi sebabkan perubahan hormon yg mendadak...maka terjadi lah kulit muka begini... x reti nak cakap apa dah....

Stress sapa2 yg jadi mcm akak..... Kak Ija google.. pencuci muka apa yg sesuai utk kulit akak ni... LASTNYA AKAK TERBCA TESTIMONI BEST2 PASAL PENCUCI MUKA UNFUSELLE , UNTUK KULIT MUKA BERMINYAK DAN BERJERAWAT.

Mula guna tu pedih2....tpi hadap jela. Lama2 ni hasilnya. X byk perubahan..tpi alhamdulliah. X lah teruk mcm hari tu kan 😃😃😃😃

Ida Rashid:
For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
012-2300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#pilkalsium
#setgorgeousshaklee
#wanitahebat
#bazarpaknil
#krimshaklee
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles
#shakleecheras
#shakleeequinepark
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#bazarpaknilprodukkecantikan
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee

Herb-Lax SHAKLEE elak dari kanser usus(0122300921)

Assalamualaikum..
SAYA PALING suka amalkan Herb-Lax sebab saya memang ada keturunan Sembelit.Arwah Abah saya pun sembelit yang teruk.Akhir hayat Arwah abah di sahkan kanser usus.Saya tidak pasti di sebabkan sembelit yg teruk atau sebaliknya.Lambat kenali Shaklee.Mungkin juga itu Takdir.

KEBAIKAN HERB LAX

·         Pembersihan najis yang tersekat.
·         Meransang usus untuk percepatkan ├áproses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
·         Membantu masalah sembelit.
·         Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi.
·         Mengempiskan perut.
·         Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.
·         Memudahkan fungsi usus.
·         Menghilangkan jeragat.
·         Mengurangkan bau badan

suka ke tidakkk???
tak mahaiii murah saja
rm57

Senna Leaves
 Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus


Mempercepatkan proses detox

Buckhorn Bark

 Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan


Memberikan lembapan pada usus

Licorice Root
 Membantu proses detox

Fennel Seeds
Mengeluarkan toksin yang terkumpul dalam badan

 Membantu proses pencernaan


Mengurangkan masalah sembelit / kembung perut

Anise Seeds
Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan

Rhubarb Root
Bertindak sebagai antibiotic seperti yang diamalkan dalam perubatan Cina

Blue Malva Flower
Membantu proses detox
Mengimbangi tekstur kulit

Culver’s Root
Membantu masalah lebihan air dalam badan
Mengurangkan asma

Alfalfa Leaves
 Membersihkan usus, darah, hati


Siapa tau siapa yang perlukan Herblax ni?


ANTARA INDIVIDU YANG PERLU HERBLAX ADALAH:


✅ INDIVIDU YANG ADA MASALAH PEMBUANGAN 

✅ INDIVIDU YANG ADA SEMBELIT 

✅ INDIVIDU YANG BANYAK JERAWAT 

✅ INDIVIDU YANG NAK KURUS 

✅ INDIVIDU YANG PERUT BUNCIT 

✅ MEREKA YANG ADA MASALAH BAU BADAN 

✅ INDIVIDU YANG NAK DETOKS


For more info or order

Whatsapp-Ida Rashid

012-2300921

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


#pilkalsium

#setgorgeousshaklee

#wanitahebat

#bazarpaknil

#krimshaklee

#jerawat

#setkurusshaklee

#colagenpowdershaklee

#vivixshaklee

#kulitcantiktanpacela

#vitamincshaklee

#alfalfashaklee

#setkuruspower

#shakleelifestyles 

#shakleecheras

#shakleepuchong

#shakleeputrajaya

#sayajualshaklee

#espshaklee

#kulitcantik

#masalahkulit

#shakleekinrara

#shakleeserikembangan

#sembelit

#kolesterol

#bazarpaknilprodukkecantikan

#shakleeequinepark

#testimonivitcshaklee