Tuesday, 19 September 2017

Herba-lax shaklee untuk buang toksin-0122300921

Herb-Lax dengan kak ida tak dapat di pisahkan.Sebabnya memang keturunan sembelit.Susah sangat nak membuang.Kadang 3-4 hari sekali sampai sebu perut2.

Amalkan Herb-Lax Alhamdulillah  2hari sekali kak ida membuang.Sembelit bila di biarkan sangat2 bahaya.Boleh jadi kanser usus dan buasir.

Cegahlah sebelum Rawat

Baca fungsi Herb-Lax

šŸŒ·Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
šŸŒ·Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
šŸŒ·Membantu masalah sembelit
šŸŒ·Mengempiskan perut
šŸŒ·Melawaskan pembuangan air besar.
 šŸŒ· HerbLax akan menampakkan kesan dalam masa 8-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada 5-8 biji dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal. Bagi yang mengamalkan Alfalfa Complex dan Lecithin mungkin boleh mencuba HerbLax untuk pembersihan usus secara total.

     


Best amalkam Herb-Lax bila ambil 5 biji esok pagi 2 3 kali membuang.Ringan perut.Pernah sorang customer kak ida dalam gambar whatsapp  dia nampak seorang yang badan gempal.Bila jumpa depan2 kurus.Katanya sebab ambil stok ngan kak ida google untuk cod senang xperlu pos pos bagai.Dia kata dia amalkan HERB-LAX dia boleh turunkan berat badan.Bertuah badan.

Cinch Shake Shaklee-0122300921

Sarapan CINCH LATTE adalah sarapan yang paling Kak ida suka.Sebab tak perlu fikir dah bangun pagi shake2 dah siap.....

Ada yang tegur awak walaupun dah anak 3 n kurus badan awak tak menggelebir...

Alhamdulillah sebab cinch shakee ni membantu kak ida  untuk membina otot2x kak ida tau.Isi2x yang menggelebir tu dia mantapkan balik.

Bestkan ke tidak?

Jom baca apa kelebihan Cinch shake shaklee ni⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇


16 kelebihan & kebaikan Cinch Shake :

1. Memberikan rasa kenyang berjam-jam lamanya
2. Mengurangkan selera makan bagi anda yang tak boleh control nafsu makan
3.Memberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
4. Meningkatan metabolisme badan
5. Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
6. Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit
7. Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan
8. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
9. Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine.
10. Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
11. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
12. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
13. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
14. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
15. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
16. Soya bukan GMO



Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com
cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 

Monday, 18 September 2017

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE-0122300921

KELEBIHAN VITAMIN E SHAKLEE

 Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.Memperbaiki peredaran darahMemperbaiki tisuMelindungi paru2 dari pencemaran udaraIa memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhanMengurangkan parutMengurangkan tekanan darahMembantu dalam pencegahan penyakit katarakMeningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejanganMengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilariMenggalakkan kulit dan rambut menjadi sihatMengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)Merendahkan kadar kolesterolMembantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanserMeningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelakiJuga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteriMembantu kawasan gelap areola mengecil dan warna puting menjadi cerah semulaMembantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrualMengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu

 

PERBEZAAN VITA E SHAKLEE BERBANDING VITAMIN E DI PASARAN

 

1. Vitamin E Shaklee adalah bersumberkan asli - natural/organic - ia lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber kimia/tiruan

2. Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate - membuktikan ianya from natural source. Untuk info, satu huruf 'l' or 'dl' menunjukkan ia sumber tiruan or kimia - bahaya untuk tubuh anda. (check yours now!)

3. Mengandungi 400IU, lengkap dengan Selenium (as selenium yeast) untuk memastikan penyerapan pada tubuh dengan lebih sempurna

 

Harga Pasaran : Rm149.00(120biji untuk 4bulan) untuk lebih jimat atau mendapatkan produk dengan harga yang jauh lebih murah. anda hendaklah berdaftar sebagai ahli dahulu.


Ini adalah Sijil halal SHAKLEE
Setiap tahun shaklee akan mengeluarkan sijil halal



 Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

 

Sijil halal Shaklee 2017


Ini adalah Sijil halal SHAKLEE
Setiap tahun shaklee akan mengeluarkan sijil halal



 Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park


Sunday, 17 September 2017

OSTEMATRIX shaklee untuk tulang,gigi dan otot-0122300921

TESTIMONI 1

Nak share testimoni dpt hari ni. Downline Kak Pia sedang berpantang. Sakit gigi.  Nak cabut x dpt. Katanya kena tunggu habis berpantang.  So Kak Pia cadangkan Oste. Alhamdulillah lega


TESTIMONI SENDIRI DENGAN PANJANG BEEJELANYA

Hakak jatuh cinta dengan ostematrix bermula sakit gigi jugak.Dulu sakit gigi sampai nangis2 tak boleh tidur n pergi klinik doktor kata dalam gusi hakak ada nanah.2 cara 1 cabut n awak xkan ada gigi dah rm80 cabut waktu itu ke 2 tanam pebenda tah rm800 lebih opsss hakak kau xde #sayangduit terpk shaklee ada untuk gusi n gigi.Bermula la episod berkalsium setiap malam.

Gigi tak sakit gusi tak sakit.Perhhhhh tidur lena n badan2 tak sakit2x bila bangun pagi ALMAKLUM LAAAA hakak ni nama jek surirumah naik tangga turun tangga hantar anak syurga hakak 2 orang tu yang berlainan sesi pagi n ptg sekolah agama dan kebangsaan pun otomatik la berlainan.
Sebelum amalkan ostematrix aduh aduh nak bangun pagi dah mcm mak nenek berduh aje n malasssss jek nak bangun..

SAMBUNGAN ⬇⬇⬇⬇⬇

Penat harian surirumah hanya surirumah jek yang tahu.Bila gigi hakak dah ok hakak dapat tahu peggy anak no 3.Gigi hakak yang sakit dulu takde sakit dah sampai la melahirkan anak no 3 ni so gigi yang sakit ni dah 4 tahun bertahan.

Perbezaan mengandungkan anak pertama ke 2 yang tak amalkan ostematrix ni sangat berbeza dengan yang no 3.Anak pertama dulu suami hakak ni bidang terjun pak urut yang setia tau.Setiap malam dia akan urut hakak sebelum hakak tidur sendirinya dalam urutan suami hakak tu..setiap malam hokeh setiapp malam.

Preggy anak no 3 ni sangat sangat sangat berlainan.Setiap malam tidur dengan nyenyak,en.abg malam2x bleh rehat.kaki tak cram dan badan sentiasa bertenaga.Gigi gusi waktu preggy alhamdulillah  tak meragam.Sejak dari tu OSTEMATRIX ni bff hakak sampailah sekarang.

susu !!!! hakak memang bukan hantu susu n tak suka minumam bersusu Alhamdulillah  ostematrix susu terbaik hakak hanya ambil 4 biji setiap malam.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

ESP shaklee untuk kulit dan kurus-0122300921

Hai semua..

Hakak suka sangat minum ESP,minum mula2x tu di sebabkan nak kurus.Tapi terjatuh cinta sebab kulit muka jadi cantik,tumit kaki jadi tak pecah2.EN.ABG suka belai2 tangan Hakak dia kata lembutnya kulit awak sayang.

Mak hakak pengamal ESP di sebabkan mak selalu tak tahu nak sarapan apa setiap pagi.Selalunya mesti nak goreng mee la nk goreng nasi la bihun la semua makanan berat2x.Kalau tak makan semua tu hanya makan roti sekeping ke biskut ke mesti badan mak dah terketar2x lapar N pedih perut dalam erti kata mak ada gastrik.Beri ESP sempat pukul 1 makan tengahari kalau tak pukul 10 dah lapar blk.Bila habis esp jek mak roger anaknya sorg tu dah habis.

Hakak sebenarnya banyak testimoni esp dari kaum keluarga sendiri.Amalkan esp kebanyakan untuk kulit,utk ibu menyusu,untuk tenaga.


Baca apa ada dalam ESP ⬇⬇⬇⬇

Energizing Soy Protein (ESP)

---------------------------- .
1⃣ Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi
.

2⃣ ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. . .

3⃣ Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.
.
.

4⃣ Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung
.
.

5⃣ Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.




kenapa makanan tambahan protein shaklee ini menjadi pilihan ramai??

PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada sel.. Protein penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL.. jadi bila sel SIHAT dan cukup ENERGY, PENYERAPAN nutrien adalah lebih OPTIMUM..

KELEBIHAN ESP⬇

UNTUK KURUS- ESP mengawal selera makan..
UNTUK PUASA- ESP memberi rasa kenyang lebih lama..membekalkan tenaga sepanjang hari
UNTUK TAMBAH SUSU BADAN-ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu
UNTUK CANTIK- ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit
UNTUK SIHAT- ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya..
UNTUK IBU HAMIL- ESP menguatkan rahim, untuk pembentukan otot baby
NAK HAMIL- ESP memelihara dan memulihara rahim.. membekalkan tenaga.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

Saturday, 16 September 2017

Set resdung shaklee,resdung bahaya,rawatan resdung-0122300921

Resdung kebanyakan orang mengalaminya,Cuma sedar atau tidak sahaja.

Resdung tidak kira usia.Kanak2 dan dewasa boleh mengalami resdung.

Atasinya dengan set resdung di bawah untuk dewasa.

Kanak2x boleh mengambil OMEGA GUARD.

Perkara yang mungkin di alami jika di biarkan:

✔Jangkitan nanah di sekitar kawasan mata
✔Jangkitan di bahagian otak
✔Sakit tekak yang kronik
✔Jangkitan di bahagian tulang muka
✔Memburukkan keadaan mereka yang lelah
✔Berdengkor terlalu kuat
✔Jangkitan telinga dan tonsil terutamanya kanak2x
✔Alahan  yang teruk terhadap habuk
✔Kerap  dan cepat dapat sakit berjangkit

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park