KEBAIKAN CAROTOMAX UNTUK MATA RABUN-012 230 0921

Cerita CarotoMax shaklee

Ada customer berpuashati sebelum ni matanya rabun sangat ketara makin meningkat power cermin mata.Bila amalkan carotomax berkurangan pula dan semakin menipis ketebalan cermin mata.

Customer sebelum ni ada katarak.Bila amalkan katarak dah hilang.

Kenapa semua ini boleh membantuA?? baca kebaikan CarotoMax⬇⬇

Kebaikan Utama CarotoMax Shaklee :

🌹Lebih Selamat Dari Vitamin A

Penemuan vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A, dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan

🌹Mempertingkatkan Penglihatan

Ia menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata.

🌹Meredakan Penyakit Kulit

Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit.

🌹Melindungi Epithelial

Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

🌹Melawan Kanser dan Oksidasi

Pengambilan kerap beta karotena mengukkuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

🌹Menghalang Infeksi

Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru : batuk, hepatitis, asthma, flu dan selesema.

🌹Menggalakkan Perkembangan Normal dan Sihat

Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga panghasilan sperma yang sihat.

RM77.50

Apakah KEISTIMEWAAN  CarotoMax Shaklee ?

Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa.

Alpha Carotene

Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.

Beta Carotene

Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka.Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.

Lycopene

Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ.Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun.Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

Astaxanthin

Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen.Melindungi kerosakan oksidasi kolesterol LDL.

Lutein

Menyekat katarak, AMD (age related macular disease/penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.

Zeaxanthin

Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya.Mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

1 comment:

  1. First time saya makan CarotoMax. And guess what? Suka sangat dengan kesannya! Silau dah makin kurang tau :)

    ReplyDelete