Atasi masalah sakit badan dan sakit lutut-012 230 0921

TESTIMONI OSTEMATRIX


kalsium ni penting sebab dia byk pengaruhi aktiviti badan kita.

KENAPA CALCIUM PENTING?
1)    Salah satu mineral yang paling penting untuk badan manusia.
2)    Ia membantu membentuk dan mengekalkan tulang dan gigi yang sihat.
3)    Calcium yang cukup dalam badan boleh membantu mencegah osteoporosis.
4)    Menghantar dan menerima isyarat saraf badan.
5)    Melegakan dan merehatkan otot.
6)    Mengawal dan mengeluarkan hormone dan enzim badan.
7)    Mengawal degupan jantung yang normal.
8)    Mengawal tahap kecairan darah.


Testimoni saya sendiri

Saya memang tak suka minum susu.Badan saya mudah penat dan lenguh2 sendiri.Malam2 suami saya terpaksa mengurut tangan dan tapak kaki..Tapi bila amalkan OSTEMATRIX dan asbabnya jg sekarang tiada lagi masalah sakit badan bangun pagi mudah sgt2x


Rm61.25

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

0 Comments:

Post a Comment