Omega untuk resdung dewasa dan kanak-kanak,sakit mata dan telinga bernanah sembuh (untuk perkembangan otak dan kecergasan minda)-0122300921


Omega untuk masalah resdung anak kecil ni.Umur adik hensem ni baru 6 tahun dan ada masalah sakit mata berpanjangan.Pergi klinik?memang mamanya sudah bawa jumpa doktor pakar dan di beri ubat titis dan sapu di katakan kemungkinan resdung.
Masalah sakit mata merah2x mata gatal2x mata sudah lama.Cuma ibunye buntu kerana tidak ada perubahan bila sapu ubat mata.

Rimas dengan teguran saudara makcik2 dan jiran mama adik hencem ni mencuba OMEGA GUARD.Alhamdulillah perlahan2x mata adik hencem ni sembuh n sudah selesa.Sebelum ni tak selesa sangat2.Cikgu sekolah tadika pun risau takut berjangkit.Ibu mana nak tenang lihat anak tidak selesa .Syukur Asbab OMEGA GUARD mata semakin baik n pulih.

Perubahan yang mengejutkan mama adik ni jugak sebelum ni telinga adik hencem ni kerap bernanah.Hari2x mamanya akan buang nanah dalam telinga anknya ni.Secara tak sengaja beli untuk sakit mata telinga sekali sembuh..SYUKURRRRR NIKMAT..


Untuk info lanjut atau pesanan

Pm di fb : Ida Rashid(SID 920212)

sms / whatsapp : 012-2300921

Pengedar Shaklee Di Seri  Kembangan,Putrajaya,Cheras (HUKM),Puncak Jalil,Bandar Kinrara,Equine Park.

0 Comments:

Post a Comment