Omega Guard untuk kanak-kanak-0122300921

Ops princess batuk2 baru gelabah nk bukak omega.Pastu terpikir la nak dekat exam..Aduhai teruknye rasa..
sebelum ni bekalkan kat k.ngah dia dah ok batuk 2 botol bukakkan untuk dia. .Pastu ibu lalai dah lama tak bagi Omega Guard untuk princess..hemmmmm ok syg kan anak sanggup korban apa sahaja..

Antara khasiat Omega Guard Untuk kanak-kanak:

Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.

Membantu merawat penyakit eczema dari dalam, kebiasaannya kita amalkan alternatif untuk sapu ubat/krim dari luar sahaja tapi tak lama kemudian akan muncul semula, dengan pengambilan omega 3 dapat elakkan masalah eczema untuk timbul semula.

Bantu tingkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.

Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.

Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.

Omega Guard juga sesuai untuk kanak2x yang mempunyai resdung (gatal mata,gatal hidung,mata sentiasa merah dan hidung kerap berdarah

Untuk info lanjut atau pesanan

Pm di fb : Ida Rashid(SID 920212)

sms / whatsapp : 012-2300921

Pengedar Shaklee Di Seri  Kembangan,Putrajaya,Cheras (HUKM),Puncak Jalil,Bandar Kinrara,Equine Park.

0 Comments:

Post a Comment