Bercuti ke Janda Baik,Pahang

cuti sekolah ni pasti semua ibubapa sibuk nak mencari kemana hala tuju untuk bercuti bersama keluarga tersayang.

Saya baru sahaja pergi bercuti bersama keluarga ke JANDA BAIK PAHANG di sponsor oleh Ipar saya.

Mula2 tu rasa macam dalam fikiran tu alahai macamana la tempat tu,best ke tidak,luas ke tidak,seronok ke tidakkan,pasti semua mengharapkan tempat itu selesa.

Alhamdulillah syukur menginap di" Saujana Janda Baik "nama diberi dan saya katakan itu rumah bukan chalet biasa kerana semua cukup lengkap dan sangat sangat selesa.Muat untuk 4 Keluarga,maaf saya tak sempat nak ambil banyak gambar.
kelengkapan disitu melebihi kehendak pengunjung,rasa nak pergi lagi.

apa kelengkapan yang saya tahu
*peti ais
*microwave
*pemanas air 2x luar rumah dan dlm bilik air dalam rumah
*katil 2x,tilam single 6,bantal mmg diluar jangkaan pemilik sediakan
*pemandangan cantik,selimut xperlu berebut,sungai depan hidung
*meja ,ruang yang sangat luas

*Tv yang besar

dalam hati rasa nak tinggal lebih lama kat situ,tapi apakan daya hak orang.

siapa2 yang nak ke sana cuba contact "Saujana Janda Baik"

sekian sikit2 tentang percutian yang tanpa di rancang ini

0 Comments:

Post a Comment