Thursday, 17 September 2015

Testimoni kesihatan sendi/sakit tulang/sakit pinggul/sakit belakang.

"Sejak kebelakangan Mak sering mengadu sakit sendi & tulang punggung sehingga dia sukar untuk tidur malam, terutama bila setiap kali bangun dari duduk. Lutut pun rasa cam mencucuk-cucuk.

Selepas 4 hari konsisten makan:
AJHT 2 biji 
Ostematrix 2 biji
Omega Guard 1 biji

Mak kata,
"Alhamdulillah la, Mak rasa lega skit selepas mkn vitamin Shaklee tu. Mak dah boleh tido malam takde dah rasa sakit kat punggung ni, bila bangun dari duduk pun dah tak sakit lagi, nak solat pun mudah. Lutut pun tak rasa mencucuk sangat. Ada kurang laa.."

Alhamdulillah syukur ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yg terbaik buat ibubapa ku semoga mereka mudah utk beribadat kepadamu... amin." - Puan Nurul Azliza

hubungi /whatsapp

0122300921

Ida Rashid


No comments:

Post a Comment