Thursday, 13 August 2015

Testimoni-KURUS LEPAS BERSALIN

Turun berat badan melebih sebelum mengandung
sebelum mengandung berat badan saya memang merisaukan.
seluar banyak yang tak padan
baju pun makin meningkat saiznya
Bila preggy lega saya sebab boleh alasan sebab preggy..senyum tau,nak tahu saya ni pencinta makanan,lagi2 nasi..kalau cuba nk diet nasi dapat sehari sahaja lebih dari tu memang tak dapat
Dekat nak bersalin akak dah risau mana satu nak ambil set pantang atau set kurus,Alhamdulillah SHAKLEE dekat dengan saya sekarang ni..saya ambil set pantang dan set kurus.Baru sahaja 5hari berpantang dah ada orang terus kata kurus,kulit cantik tak macam orang berpantang yang lain,pucat je muka..Awak tak pucat berseri je.
Alhamdulillah syukur dan berpuashati menggunakan set berpantang shaklee.Hanya beberapa bulan menggunakan shaklee turun saya sudah mencecah 25kg.Turun melebihi sebelum preggy.Senyum lebar lagi2 suami,dia paling teruja.hihihihi
untuk apa kita kurus
hindar dari penyakit
untuk suami (suami akak like sangat)
untuk di permudahkan solat(Aamin)
untuk mengikuti jadual pemakanan akak bersama shaklee?


Untuk keterangan lanjut dan tindak balas yang cepat sila Whatsapp Ida Rashid ye lalink semua


Ida Rashid
whatsapp: 0122300921

#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya #shaklee_serikembangan #shaklee_puncakjalil #shaklee_Malaysia #sayajual #shakleecheras #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia #tenaga #putih #halusmulus #iger #vitamincshaklee #vitamineshaklee #vivixuntukkanser #nakcantik  #setpreggy #shakleeputrajaya

6 comments:

  1. 25kg selepas pantang? Banyaknya!!

    ReplyDelete
  2. ye byk sgt..xsangka..rata2 jmp kawan semua kata kurus sebelum mengandung lg..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete