Tuesday, 25 August 2015

Perangai anak no 3

Cerita anak no 3 Ida Rashid
Anak no 3 Ida Rashid ni namanya MUHAMMAD AISY MIKHAIL,Lahir 22/9/2014,alhamdulillah lahir normal.
Ketika mengandungkan MAM (singkatan Muhammad Aisy Mikhail) alhamdulillah tiada masalah apa-apa..Ida  Rashid mengamalkan set mengandung full iaitu VITALEA,B-COMPLEX,VITAMIN C,OSTEMATRIX,ESP,OMEGA.Kencing manis tiada berbanding mengandungkan kakak n abangnya dahulu.
Opssss.....37 minggu  Ida Rashid duk umah mak untuk tunggu MAM lahir..lepak2 tengok cerita korea,jam 12 tengahari baru nak mandi n baru perasan keluar tanda nak bersalin...
   HUKM n sekarang ni adalah PPUKM MAM dilahirkan,sebelum MAM keluar boleh borak sembang n gelak2 lg dengan En.Hubby,Mudahnye melahirkan MAM syukur 11.30pm MAM di lahirkan seberat 3.2kg.
Berpantang rumah mak
4 hari berpantang ada yang datang jengok n kata macam tak dalam pantang pun,siap muka berseri tak pucat macam sesetengah ibu berpantang,badan pun dah slim..
Hai dear Ida Rashid amalkan
Alfalfa
omega
esp
vitalea
b-complex
ostematrix
Alhamdulillah syukur nikmat
Subhanallah Maha Suci Allah
MAM membesar seperti kanak2 lain
Nak tahu MAM boleh berjalan seusia 8 1/2 Bulan,gigi tumbuh 9bulan.
Dengan Izin Allah Swt.MAM dh boleh panggil nenek,kakak,adik,Nak pantang tgk mknan seusia 10 bulan.MAM juga boleh buat riaksi sabar,nyanyi dan lain2..
sekarang Muhammad Aisy Mikhail 11 bulan 3 hari..
tengok la gelagatnye
Ida Rashid tahu n yakin semua ibu bapa diluar sana sangat gembira dengan anak2 masingkan..xkira dalam apa jua sekali pun kerana Allah SWT berhak untuk semua ini...sekian celoteh Ida Rashid untuk malam ini..
hihihi cerita anak no 3 terus
esok2 anak no 1 n 2 ok
Ida Rashid
whatsapp: 0122300921
#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya #shaklee_serikembangan #shaklee_puncakjalil #shaklee_Malaysia #sayajual #shakleecheras #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia #tenaga #putih #halusmulus #iger #vitamincshaklee #vitamineshaklee #vivixuntukkanser #nakcantik
#bajukurung #pilotcafe #kevin

11 comments:

  1. Advance nya MAM ni :) Moga membesar dengan soleh dan sihat ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah Advance skit yang no 3 ni..dia ler ank shaklee sepenuhnye

      Delete
    2. ha ah Advance skit yang no 3 ni..dia ler ank shaklee sepenuhnye

      Delete
  2. Insyaallah, Muhammad Aisyh Mikhail akan jadi anak yg cerdik dan bijak bila besar nanti.

    ReplyDelete
  3. Wahh, umur 8 bulan dah boleh jln. Cepatnya anak shaklee ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat sgt..abg n kakak nye 10bln jln

      Delete
    2. cepat sgt..abg n kakak nye 10bln jln

      Delete