KELEBIHAN OSTEMATRIX



Sembelit sangat menakutkan bagi akak selepas bersalin,yang pernah dan biasa mengalami Sembelit pasti menakutkan bila ingin membuang air besar...

semasa hamil dan selepas bersalin akak tak pernah putus mengamalkan Ostematrix ni,memang terbaik,najis lembut Sembelit tiada lagi.
Sakit2 belakang pun takde,badan rasa ringan je.

baby MAM akak akan memcecah 4 bulan pada 22hb januari..banyakhari Akak asyik lupa nak telan Ostematrix ni,memang susah nak bangun pagi,sakit2 belakang coz biasala bila baby MAM nak menyusu waktu malam akak pun terlelap sama,so ostematrix tah kemana,sebulan juga akak lupakan ostematrix tu...

Sudah beberapa hari akak amalkan semula ostematrix,Alhamdulillah bangun pagi cerdas je,tak sakit belakang atau tulang2 sebab akak memang tak suka minum susu.

suka sangat dengan OSTEMATRIX ni

harga pun berpatutan!!!!!






Masaalah mereka yang SEMBELIT...
Sembelit ialah masalah biasa semasa hamil. Kira-kira 30 hingga 40 peratus wanita hamil mengalami sembelit. Ini diakibatkan oleh tekanan oleh uterus anda yang semakin membesar ke atas rektum, serta hormon-hormon kehamilan yang memperlahankan pergerakan makanan melalui salur penghadaman anda. Pil zat besi yang diambil ketika hamil juga boleh membuatkan sembelit. 

Cara Mencegah Sembelit Ketika hamil
 - Awasi diet anda dan pastikan minum air secukupnya
 - Makan makanan berserat tinggi
 - Minum air atau jus buah-buahan 
 - Tanya doktor jika anda ada mengambil supplement zat besi semasa mengandung
 - Minum susu yang mengandungi magnesium dan vitamin D

Vitamin Shaklee yang dapat membantu masalah sembelit ketika hamil atau pantang adalah Ostematrix



Sifat ostematrix yang memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus dapat membantu masalah sembelit sama ada hamil, pantang atau semua golongan yang mengalami masalah sembelit. Yang pasti sebiji ostematrix bersamaan 1 gelas susu tinggi kalsium...Jadi bagi wanita hamil dan dalam pantang yang menyusukan disyorkan untuk ambil 4biji sehari bagi mencukupi keperluan harian kalsium anda. Dapatkan ostematrix sekarang sebelum sembelit anda bertukar menjadi buasir.


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb :Ida Rashid (SID 920212)
sms/ whatsapp : 012-230 0921
Pengedar Shaklee Di Putrajaya, Bandar Kinrara, 
Puchong, Seri Kembangan dan Cheras (PPUKM), Puncak Jalil.

0 Comments:

Post a Comment