ATASI MASALAH SENDI DENGAN JOINT HEALTH TABLET





Advance Joint Health mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan didalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangkamasa seawall 5hari. Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:-
 - Menggalakkan mobility
 - Meningkatkan fleksibiliti
 - Meningkatkan fungsi sendi
 - Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang

Juga merangkumi kombinasi nutrient kesihatan-sendi yang direka khas: zinc, kuprum, manganese, dan vitamin C - setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal didalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakan supplemen kesihatan sendi, Ajht tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti didalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. Ajht adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian - tidak langsung mempunyai sumber haiwan.



Perbezaan diantara sendi yang stress dan sendi yang sihat

Sendi Stress
 Kesan stress berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi
Rawan menjadi lemah dan rapuh
Geseran berlaku diantara tulang-tulang, yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yang terhad.

Sendi Yang Sihat
 Advance Joint Health membantu sendi sihat dalam 3 cara:-
Meningkatkan cuchioning: Glukosamin membantu memelihara rawan - cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
Memelihara tisu penghubung yang sihat: zinc, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
Meningkatkan keselesaan sendi: ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.
Hadiahkan untuk orang yang tersayang,tanpa mereka siapalah kita


Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb :Ida Rashid (SID 920212)
sms/ whatsapp : 012-230 0921
Pengedar Shaklee Di Putrajaya, Bandar Kinrara,
Puchong, Seri Kembangan dan Cheras (PPUKM), Puncak Jalil.




0 Comments:

Post a Comment