Set Pantang Shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi
Last entri saya ada print screen testimoni set pantang shaklee kan...so arini leh la tengok ape yang ada dalam set pantang tu. kalau zaman dulu-dulu mesti kena ada jamu kalau nak bersalin. macam-macam produk dipasaran sampai pening nak pilih yang mana satu. kalau salah pilih boleh membawa kemudaratan pada baby tau. jadi hati-hati memilih...tubuh badan kita ni masa bersalin akan jadi sangat lemah sebab dah menggunakan tenaga yang banyak semasa proses kelahiran dan yang membuatkan orang yang bersalin lagi lemah sebab banyak pantang larang dari segi pengambilan makanan. macam mana nak dapat nutrisi yang lengkap untuk diet harian kan. Jom tengok apa yang Shaklee boleh bantu untuk tempoh berpantang bakal ibu sekalian.


Vitamin C 

Membantu membaiki tisu sel dan penyembuhan luka.


 Zinc Complex

Membantu luka dalaman cepat sembuh (selalu juga orang yang lepas bersalin dihidangkan ikan haruan atau mengambil pati ikan haruan..ini kerana ikan haruan mengandungi Zink) dengan adanya Zinc Complex lagi nak beli dan memaksa diri untuk makan ikan haruan.tiap-tiap hari dihidangkan ikan haruan bosan juga kan.







B-Complex 

Dapat mengelakkan stress dan kemurungan, Menstabilkan hormon. seperti kita sedia maklum selepas bersalin hormon wanita sedang dalam proses untuk stabil.



Vita-Lea Iron Formula 

Membantu mengekalkan kesihatan yang baik. Iron sangat penting untuk tubuh selepas bersalin.







Bagi yang sedang memikirkan nutrien dalam pantang memang sesuai untuk mengamalkan set cadangan ini. ibu sihat bayi pun sihat kalau untuk menyusu hanya tambah beberapa produk sahaja. sebab nutrien yang diambil ini akan disalurkan kepada bayi melalui susu ibu. kalau yang tak boleh nak telan jamu yang macam-macam bentuk...Shaklee hanya berbentuk pil dan bau nya tidak menjejaskan selera kita.

#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya#shaklee_serikembangan#shaklee_puncakjalil#shaklee_Malaysia #sayajual #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia

FB :Ida Rashid
whatsaApp : 0122300921

0 Comments:

Post a Comment