Promosi oktober 2018 Vita-C Plus Sustained Release untuk kulit cantik dan lembut

Vitamin C setiap manusia memang tak boleh menghasilkan dengan sendirinya.Sebab itu kulit kita akan mengikut usia kita jika tidak di endahkan.

RM97.50

Nak tahu rahsia Vitamin C 500mg Shaklee?

Kelebihan vitamin C shaklee

Tubuh kita memerlukan pengambilan vitamin C setiap hari kerana sifat vitamin C yang mudah larut dalam air menyebabkan badan tidak boleh menyimpan vitamin C. Vitamin C hanya ada dalam darah manusia selama 12 jam dan dalam tempoh waktu tersebut Vitamin C 'bekerja' dengan sel-sel tubuh untuk meningkatkan keimunan dan juga meningkatkan fungsi-fungsi sel di bahagian tubuh yang lain. 

Vitamin C amat diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu-tisu tubuh anfa yang mana vitamin C membina kolagen iaitu protein penting yang  melindungi tulang rawan, tendon, ligamen dan saluran darah. Selain itu pengambilan harian vitamin  C yang cukup membantu menyegerakan proses penyembuhan luka-luka, membaiki dan memelihara struktur tulang dan gigi.


Berdasarkan banyak kajian yang telah dilakukan, tubuh kita memerlukan 500mg vitamin C setiap hari untuk untuk mencapai tahap kesihatan yang baik. Kita memerlukan vitamin C setiap hari kerana sel-sel tubuh manusia tidak mempunyai enzim guluno-lacton-oxidase yang diperlukan untuk menukar glukos kepada ikatan kimia 2-keto L-Guluno-lactone untuk hasilkan vitamin C. Tambahan vitamin c sering digunakan dan mudah rosak dalam tubuh. Oleh itu, Kita memerlukan vitamin c sama ada melalui makanan ataupun supplement.


*Manfaat Vitamin C untuk Kulit

~Mencerahkan kulit, membuat kulit sihat dan bercahaya
~Memperbaiki tekstur kulit yang kusam dan pucat
~Melindungi kulit dari radikal bebas
~Mengurangkan proses pigmentasi akibat pengaruh UV B
~Meningkatkan sintetis kolagen
~Sebagai antioksidan
~Mengurangkan garis halus dan kedutan pada kulit

 1 botol bertahan untuk 6 bulan
jimatkan????

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:



Pengedar Shaklee (SID : 920212)



call/sms : 012-230 0921


www.wasap.my/60122300921  (klik)


FB: Ida Rashid


www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com



cash on delivery ➡


Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,


Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

0 Comments:

Post a Comment