Herbal Blend Shaklee-Testimoni Herbal Blend Shaklee

Testimoni Herbal Blend Shaklee


Siapa yang Sesuai Menggunakan Herbal Blend Cream


🌿 Bayi

🌿 Lelaki mahupun wanita 

🌿 Pesakit Ekzema ( masalah kulit )

🌿 Bakal ibu yang bakal menimang cahaya mata / bayi

🌿 Mereka yang mahukan kulit sentiasa cantik dan lembut

🌿 Mereka yang sering demam 

🌿 Kanak-kanak yang sering berkudis dan gatal-gatal

🌿 Warga emas`

🌿 Mereka yang mempunyai masalah demam campak, alahan dan sebagainya


12 Kebaikan Herbal Blend Shaklee

Gigitan nyamuk

Krim ni juga bertindak sebagai krim penghalang gigitan nyamuk. Ianya sesuai bagi sesiapa sahaja tidak kira dewasa kanak2 atau warga emas.Herbal Blend sangat berkesan sebelum dan selepas gigitan nyamuk..Untuk mengelakkan diri digigit terus sapu HB di badan anak2 dan kita sendiri.Jika tidak sempat dan telah di gigit sapu sahaja di tempat gigitan nyamuk dan akan terus hilang kesan bengkak itu.So tak sempat la anak2 menggaru dan tidak luka berkudis

Terkena minyak panas atau melecur

Semua orang duk dapur rasanya mesti mengalami percikan minyak panas.Bila kena cepat2 sapu di tempat yang terkena minyak panas.Terkadang ada orang sangat sensitif kena sikit jek mesti ada kesan parut lama pulak tu nak sembuh.So kena je terus sapu.

Luka

Luka lagi2 anak kecil kita yang dah besar pun apa kurangnya luka sana sini.Ada luka bersih dahulu luka tu n sapu Herbal Blend tapi pedih sikit la sebab dia mintkan.

Jerawat yang tidak banyak

Ada juga yang sapu di jerawat.Tapi kena ingat Herbal Blend bukan khas untuk jerawat tau.Tapi ada jugak orang bagi testimoni kecut jerawat bila letak HB ni.Nak lagi puashati amalkan set kulit cantik luar dan dalam.Skin care shaklee sekarang ni youth skincare

Bibir kering Merekah

Bibir kering kurang air atau memang bibir sensitif dengan gincu dan Herbal Blend boleh membantu atasi bibir kering.Jangan bimbang Herbal Blend tiada bahan kimia, jadi tidak merbahaya

Gatal-gatal

Korang biasa tak tetiba ada gatal2 kat tangan,anak2 pun tetiba jek merah2 di badan.Kalau di kampung mungkin kita kata ulat bulu ke apakan..Ni rumah kat bandar n flat tetiba je anak Kekda pernah tau cepat2 sapu Hb ni duk sekejap terus hilang n takde gatal-gatal dah. 

Kulit kering

Untuk yang mempunyai jenis kulit kering krim Herbal Blend Shaklee memang sesuai kerana ia memberikan sedikit kelembapan kepada kulit. Bila disapu pada kulit, kulit akan menjadi lembap dan makin lembut.

Tumit merekah

Ramai juga yang mengalami tumit kaki merekah.Banyak faktor tau.Faktor cuaca,tak cukup air dan sensitif dengan simen dan habuk.So sebelum tidur usap-usap jek tumit kaki dengan herbal blend mesti lena tidur

Ekzema

Ekzema ialah sejenis penyakit alahan kulit ada yang dari lahir ada yang baru masuk alam persekolahan baru ada ekzema ni.Kawan Kekda anak2 dia memang sensitif dengan panas dan habuk setiap bulan 2 tiub herbal blend mesti order (Tidak di sarankan utuk Ekzema berair)

Ruam /melecet

Kebiasaannya bayi yang akan alami ruam lampin sampaikan kulitnya menjadi kemerah-merahan hingga melecet. Sapu Herbal Blend Shaklee di sekitar ruam secara nipis-nipis setiap kali membersihkan serta menukar lampin. 

11.Chickenpox / Cacar air

Chickenpox atau cacar air boleh sembuh dengan cara tradisional iaitu daun bambu. Namun pada zaman sekarang ini,bagi sesetengah tempat daun bambu sukar dicari. Oleh yang demikian, krim Herbal Blend ini boleh digunakan sebagai pengganti kepada daun bambu.  Sapu krim Herbal Blend Shaklee satu badan dari awal sampai tapak cacar dia kering, pada masa yang sama parut cacar yang kecil akan cepat hilang dan untuk orang dewasa disarankan cepat2 ambil esp n vitamin 

12.Demam


Oh memang elok Kekda tercuba haritu.Mikhail panas badan masa Kekda sapu di tangan n kaki Kekda teringat la Herbal Blend boleh membantu jugak.Esok tu Mikhail tak jadi demam.
Krim Herbal Blend Shaklee ini membantu menurunkan suhu badan dari luaran. Ingat Herbal Blend bukan ubat untuk sembuh lagi2 anak yang sudah terlalu panas dan sudah teruk demamnya.Segeralah berjumpa dengan doktor.

 

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
www.wasap.my/60122300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#setgorgeousshaklee
#omegaguardshaklee
#bazarpaknil
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles 
#shakleeserdang
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee
#shakleebukitjalil
#bandartunrazak
#shakleeupm
#pilkalsium


😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:


Pengedar Shaklee (SID : 920212)


call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921  (klik)

FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


cash on delivery ➡

Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,

Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

0 Comments:

Post a Comment