Wednesday, 15 August 2018

Herbal Blend Shaklee-Testimoni Herbal Blend Shaklee

Testimoni Herbal Blend Shaklee


Siapa yang Sesuai Menggunakan Herbal Blend Cream


🌿 Bayi

🌿 Lelaki mahupun wanita 

🌿 Pesakit Ekzema ( masalah kulit )

🌿 Bakal ibu yang bakal menimang cahaya mata / bayi

🌿 Mereka yang mahukan kulit sentiasa cantik dan lembut

🌿 Mereka yang sering demam 

🌿 Kanak-kanak yang sering berkudis dan gatal-gatal

🌿 Warga emas`

🌿 Mereka yang mempunyai masalah demam campak, alahan dan sebagainya


12 Kebaikan Herbal Blend Shaklee

Gigitan nyamuk

Krim ni juga bertindak sebagai krim penghalang gigitan nyamuk. Ianya sesuai bagi sesiapa sahaja tidak kira dewasa kanak2 atau warga emas.Herbal Blend sangat berkesan sebelum dan selepas gigitan nyamuk..Untuk mengelakkan diri digigit terus sapu HB di badan anak2 dan kita sendiri.Jika tidak sempat dan telah di gigit sapu sahaja di tempat gigitan nyamuk dan akan terus hilang kesan bengkak itu.So tak sempat la anak2 menggaru dan tidak luka berkudis

Terkena minyak panas atau melecur

Semua orang duk dapur rasanya mesti mengalami percikan minyak panas.Bila kena cepat2 sapu di tempat yang terkena minyak panas.Terkadang ada orang sangat sensitif kena sikit jek mesti ada kesan parut lama pulak tu nak sembuh.So kena je terus sapu.

Luka

Luka lagi2 anak kecil kita yang dah besar pun apa kurangnya luka sana sini.Ada luka bersih dahulu luka tu n sapu Herbal Blend tapi pedih sikit la sebab dia mintkan.

Jerawat yang tidak banyak

Ada juga yang sapu di jerawat.Tapi kena ingat Herbal Blend bukan khas untuk jerawat tau.Tapi ada jugak orang bagi testimoni kecut jerawat bila letak HB ni.Nak lagi puashati amalkan set kulit cantik luar dan dalam.Skin care shaklee sekarang ni youth skincare

Bibir kering Merekah

Bibir kering kurang air atau memang bibir sensitif dengan gincu dan Herbal Blend boleh membantu atasi bibir kering.Jangan bimbang Herbal Blend tiada bahan kimia, jadi tidak merbahaya

Gatal-gatal

Korang biasa tak tetiba ada gatal2 kat tangan,anak2 pun tetiba jek merah2 di badan.Kalau di kampung mungkin kita kata ulat bulu ke apakan..Ni rumah kat bandar n flat tetiba je anak Kekda pernah tau cepat2 sapu Hb ni duk sekejap terus hilang n takde gatal-gatal dah. 

Kulit kering

Untuk yang mempunyai jenis kulit kering krim Herbal Blend Shaklee memang sesuai kerana ia memberikan sedikit kelembapan kepada kulit. Bila disapu pada kulit, kulit akan menjadi lembap dan makin lembut.

Tumit merekah

Ramai juga yang mengalami tumit kaki merekah.Banyak faktor tau.Faktor cuaca,tak cukup air dan sensitif dengan simen dan habuk.So sebelum tidur usap-usap jek tumit kaki dengan herbal blend mesti lena tidur

Ekzema

Ekzema ialah sejenis penyakit alahan kulit ada yang dari lahir ada yang baru masuk alam persekolahan baru ada ekzema ni.Kawan Kekda anak2 dia memang sensitif dengan panas dan habuk setiap bulan 2 tiub herbal blend mesti order (Tidak di sarankan utuk Ekzema berair)

Ruam /melecet

Kebiasaannya bayi yang akan alami ruam lampin sampaikan kulitnya menjadi kemerah-merahan hingga melecet. Sapu Herbal Blend Shaklee di sekitar ruam secara nipis-nipis setiap kali membersihkan serta menukar lampin. 

11.Chickenpox / Cacar air

Chickenpox atau cacar air boleh sembuh dengan cara tradisional iaitu daun bambu. Namun pada zaman sekarang ini,bagi sesetengah tempat daun bambu sukar dicari. Oleh yang demikian, krim Herbal Blend ini boleh digunakan sebagai pengganti kepada daun bambu.  Sapu krim Herbal Blend Shaklee satu badan dari awal sampai tapak cacar dia kering, pada masa yang sama parut cacar yang kecil akan cepat hilang dan untuk orang dewasa disarankan cepat2 ambil esp n vitamin 

12.Demam


Oh memang elok Kekda tercuba haritu.Mikhail panas badan masa Kekda sapu di tangan n kaki Kekda teringat la Herbal Blend boleh membantu jugak.Esok tu Mikhail tak jadi demam.
Krim Herbal Blend Shaklee ini membantu menurunkan suhu badan dari luaran. Ingat Herbal Blend bukan ubat untuk sembuh lagi2 anak yang sudah terlalu panas dan sudah teruk demamnya.Segeralah berjumpa dengan doktor.

 

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
www.wasap.my/60122300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#setgorgeousshaklee
#omegaguardshaklee
#bazarpaknil
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles 
#shakleeserdang
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee
#shakleebukitjalil
#bandartunrazak
#shakleeupm
#pilkalsium


😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:


Pengedar Shaklee (SID : 920212)


call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921  (klik)

FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


cash on delivery ➡

Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,

Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

Tuesday, 14 August 2018

Testimoni Vivix shaklee-Kebaikan vivix shaklee

Testimoni Vivix dari adik Kekda panas2 lagi ni
Customer ni beli 8hb (ogos) hari tu
Beli pun sebotol sebab maknya nak cuba dulu .

Sebelum ni makan vitamin c dan vitamin e untuk kulit.uitt mak jaga kulit muka.

Tengok vivix tengah promosi nak le cuba vivix.Vivix ni kalau waktu promosi sangat laku keras bak pisang goreng.Sebab rata2 tahu kelebihan vivix.

Testimoni di bawah tu sangat teruja terus order 2 botol lagi dan kata maknya taknak kongsi kongsi.Kalau ayah nak beli sendiri..πŸ˜‚πŸ˜‚

BACA LA TESTIMONI TU KALAU TAK BACA RUGI




Kebaikan Vivix Shaklee 

Meningkatkan kesihatan imum badan

Melegakan alergi dan lelah

Meningkatkan tahap tenaga

Memperbaiki kualiti tidur

Menstabilkan perasaan

Anti-depresi

Anti-inflamasi

Mengurangkan / memperbaiki kompilasi diabetes atau kencing manis

Mengawal selia insulin

Mengawal tekanan darah

Mengawal selia kelikatan darah

Mengawal selia estrogen

Memperbaiki mutasi sel

Anti-kanser

Menghalang kejadian tumor

Mengurangkan risiko penyakit jantung dengan melindungi jantung

Membantu dalam proses penurunan berat badan

Menyokong kesihatan mata

Membantu glaukoma

Mengurangkan Artritis

Menguatkan tulang

Meningkatkan daya ingatan

Melambatkan simptom alzheimeir

Mengurangkan rambut gugur dan beruban

Membantu dalam proses penurunan berat badan

Meningkatkan pengeluaran sperma

Meningkatkan daya seks

Mencegah masalah prostat 

Menggalak penuaan yang sihat

Mengurangkan kedutan halus

Mengurangkan bintik penuaan

Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi 

Memperbaiki tekstur kulit
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
www.wasap.my/60122300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#setgorgeousshaklee
#omegaguardshaklee
#bazarpaknil
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles 
#shakleeserdang
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee
#shakleebukitjalil
#bandartunrazak
#shakleeupm
#pilkalsium


😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:


Pengedar Shaklee (SID : 920212)


call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921  (klik)

FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


cash on delivery ➡

Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,

Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

Kelebihan dan kebaikan vivix shaklee-012 230 0921

Promosi bulan kemerdekaan.
Vivix buy 6 free 1
buy 2 get discount 5%

Apa kelebihan vivix ni ye glamor sangat di kalangan  semua orang ni

🍇🍇Kebaikan Vivix Shaklee

🍇Meningkatkan kesihatan imum badan
🍇Melegakan alergi dan lelah
🍇Meningkatkan tahap tenaga
🍇Memperbaiki kualiti tidur
🍇Menstabilkan perasaan
🍇Anti-depresi
🍇Anti-inflamasi
🍇Mengurangkan / memperbaiki kompilasi diabetes atau kencing manis
🍇Mengawal selia insulin
🍇Mengawal tekanan darah
🍇Mengawal selia kelikatan darah
🍇Mengawal selia estrogen
🍇Memperbaiki mutasi sel
🍇Anti-kanser
🍇Menghalang kejadian tumor
🍇Mengurangkan risiko penyakit jantung dengan melindungi jantung
🍇Membantu dalam proses penurunan berat badan
🍇Menyokong kesihatan mata
🍇Membantu glaukoma
🍇Mengurangkan Artritis
🍇Menguatkan tulang
🍇Meningkatkan daya ingatan
🍇Melambatkan simptom alzheimeir
🍇Mengurangkan rambut gugur dan beruban
🍇Membantu dalam proses penurunan berat badan
🍇Meningkatkan pengeeluaran sperma
🍇Meningkatkan daya seks
🍇Mencegah masalah prostat
🍇Menggalak penuaan yang sihat
🍇Mengurangkan kedutan halus
🍇Mengurangkan bintik penuaan
🍇Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi
🍇Memperbaiki tekstur kulit

Monday, 13 August 2018

Testimoni set kurus shaklee -012 230 0921

Fungsi setiap 1

πŸ€–Cuci Usus Dengan Herb- Lax

Semuanya bermula dari perut.

πŸ’¨Nak kurus ? Metabolisma kena tinggi. Dan salah satu cara nak tinggikan metabolism ialah dengan adanya otot badan yang cukup.

πŸ’¨Tapi, kalau perut anda tak sihat, macam mana usus nak menyerap protin dan zat lain untuk membina otot yang cukup ?

πŸ’¨Dan usus perlu sihat untuk menyerap zat dari produk kurus yang anda ambil. Kalau tak, semua zat ni hanya akan dibuang mengikut najis. Wah ! Tak rasa rugi ke buang duit ?

πŸ’¨Jadi, anda ambil Herb- Lax. Sejenis ejen cuci usus atau detoks yang semulajadi. Diperbuat dari pelbagai herba bertujuan untuk memberikan usus yang sihat.

πŸ’¨Bayangkan kerak- kerak di lapisan usus itu dicuci. Perut bukan saja murah menyerap zat tapi perut yang buncit jadi kempis.

πŸ’¨Selain itu Herb-Lax juga akan membantu pembuangan lemak dari badan.



πŸ’£KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Pengambilan 3 biji sehari selepas sarapan/ lunch mampu memberi rasa kurang lapar kepada anda.
★ berfungsi membakar lemak dan meningkatkan metabolisma
★ kajian dilakukan di Jepun & Czech Republic mencadangkan bahawa omega 3 mampu menghalang pembentukan lemak badan hodoh & menggalakkan pembakaran lemak dengan cepat.
★ Satu kajian di Australia menunjukkan pembakaran lemak yg lebih tinggi semasa senaman dilakukan apabila mengambil omega 3 berbanding mereka yg tidak mengambilnya semasa bersukan.
★ membantu masalah perut buncit dan obesiti.
★ kesimpulannya omega mampu mengurangkan selera makan disamping membakar lemak dengan cepat..

πŸ’ͺ16 kelebihan & kebaikan Cinch Shake :

    1. Memberikan rasa kenyang berjam-jam lamanya
    2. Mengurangkan selera makan bagi anda yang tak boleh control nafsu makan
    3.Memberi tenaga berpanjangan jadi anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
    4. Meningkatan metabolisme badan
    5. Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
    6. Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit
    7. Menghilangkan lemak yang berlebihan dan mengurangkan inci pada badan
    8. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
    9. Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusine.
   10. Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
   11. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
   12. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
   13. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
   14. Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
   15. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
   16. Soya bukan GMO





11 keistimewaan lecithin Shaklee yang perlu anda tahu termasuklah:

1) Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress

Phosphatidylcholine (PC) merupakan nutrien utama yang terdapat di dalam lecithin soya. Phosphatidylcholine adalah sebahagian daripada membran yang mengelilingi sel-sel badan sebelum dirungkaikan kepada choline yang berperanan penting untuk kesihatan otak. Choline berfungsi sebagai penghantar untuk saraf cranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil juga harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk kesihatan janin (✿◠‿◠)


2) Menggalakkan penurunan berat badan yang sihat.

Lecithin Shaklee membantu mempercepatkan pemecahan lemak. Lecithin bertindak sebagai ‘pembersih’ salurdarah; pengambilan tambahan lecithin dalam kuantiti yang banyak membantu mengemulsi lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh seterusnya dapat menghalang obesiti.


3) Menurunkan kolesterol

Pengambilan lecithin membantu penurunan kolestrol jahat


4) Menghalang tekanan darah tinggi

Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.


5) Mencantikkan otot dan kulit

Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.


6) Melindungi hati

Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.


7) Menyerap vitamin yang larut-lemak

Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut-lemak.

8) Memperbaiki alergi

Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salurdarah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit – dermatitis, demam alergi.


9) Menghalang kejadian batu karang

90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.


10) Memperbaiki prostat lelaki

Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.


11) Meringankan sembelit

Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.


KELEBIHAN ALFALFA COMPLEX SHAKLEE

Mencuci hati, darah dan usus – ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot. Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan. Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit. Menyingkirkan lemak dan kolesterol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol. Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor. Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit atritis dan kesakitan 

πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:


Pengedar Shaklee (SID : 920212)


call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921  (klik)

FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


cash on delivery ➡

Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,

Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

Kebaikan dan kelebihan vivix-012 230 0921



Kebaikan Vivix Shaklee 

Meningkatkan kesihatan imum badan

Melegakan alergi dan lelah

Meningkatkan tahap tenaga

Memperbaiki kualiti tidur

Menstabilkan perasaan

Mengurangkan / memperbaiki kompilasi diabetes atau kencing manis

Mengawal selia insulin

Mengawal tekanan darah

Mengawal selia kelikatan darah

Mengawal selia estrogen

Memperbaiki mutasi sel

Anti-kanser

Menghalang kejadian tumor

Mengurangkan risiko penyakit jantung dengan melindungi jantung

Membantu dalam proses penurunan berat badan

Menyokong kesihatan mata

Membantu glaukoma

Mengurangkan ketagih kepada rokok

Mengurangkan Artritis

Menguatkan tulang

Meningkatkan daya ingatan

Melambatkan simptom alzheimeir

Mengurangkan rambut gugur dan beruban

Membantu dalam proses penurunan berat badan

Meningkatkan pengeluaran sperma

Meningkatkan daya seks

Mencegah masalah prostat 

Menggalak penuaan yang sihat

Mengurangkan kedutan halus

Mengurangkan bintik penuaan

Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi 

Memperbaiki tekstur kulit


TESTIMONI VIVIX


For more info or order
Whatsapp-Ida Rashid
www.wasap.my/60122300921
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

#setgorgeousshaklee
#omegaguardshaklee
#bazarpaknil
#jerawat
#setkurusshaklee
#colagenpowdershaklee
#vivixshaklee
#kulitcantiktanpacela
#vitamincshaklee
#alfalfashaklee
#setkuruspower
#shakleelifestyles 
#shakleeserdang
#shakleepuchong
#shakleeputrajaya
#sayajualshaklee
#espshaklee
#kulitcantik
#masalahkulit
#shakleekinrara
#shakleeserikembangan
#sembelit
#kolesterol
#shakleeequinepark
#testimonivitcshaklee
#shakleebukitjalil
#bandartunrazak
#shakleeupm
#pilkalsium

Sunday, 12 August 2018

Kebaikan dan Testimoni Skincare Shaklee- 012 230 0921

Kelebihan Youth SkinCare shaklee sangat menerujakan kami pengedar2 shaklee setelah melihat sendiri rakan2 shaklee menggunakan Youth ini sangat berkesan

Menggunakan tidak melebihi 1 bulan sudah menampakkan hasilnya mengikut tahap kesihatan kulit kita.

Lihat testimoni dari rakan2 kami di bawah




YOUTH SKINCARE Mengandungi :

1) *Luminous Gel Oil Cleanser*(125ml) RM193.75

3 dlm 1, tidak mengandungi sabun. PH seimbang

Membersih, memperhalus dgn lembut dan menyuci

2) *Perfecting Skin Toner*(177ml) RM200

Membersihkan sel kulit mati, menghidrat dan bekalkan nutrisi kpd kulit

3) *Youth Activating Serum* (30ml) RM412.50

Mengandungi 10x ganda bahan aktif utk pembaharuan sel dan menggalakan penghasilan kolagen utk keserian kulit

4) *Radiance C + E*(60 kapsul) RM412.50

Menggebu, mencerah dan mengurangkan penampilan garis halus, kedutan, pigmentasi dan menambahbaik tekstur serta tona kulit yg lebih sekata

5) *Age Defense Moisturizer SPF 50* (50ml) RM206.25

Melindungi kulit dari sinaran berbahaya, menyubur dan melembapkan kulit

6) *Advanced Renewal Night Cream* (50ml)
RM250

Menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa tidur agar lebih cerah, muda, licin dan berseri



TESTIMONI YOUTH SKIN CARE SHAKLEE





YOUTH® Activating Serum

YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat

bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.

YOUTH® Perfecting Skin Toner

Dengan YOUTH Toner, kulit anda akan kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati (yang menjadikan kulit kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran (toksin-toksin). Ia bantu menjadikan kulit kita lebih berseri-seri!

YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50

Melindungi kulit kita jauh dari sinaran matahari.Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran.Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah kita dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.

YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser

Produk 3 dalam 1 ini yang mengandungi :

pH yang seimbangBebas sabunGabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga

mengilatkan kulit, menjernihkan kulit dan menyediakan kulit kita untuk menghadapi dunia yang kita hidup sejak lahir.

 

YOUTH® Advanced Renewal Night Cream

Krim malam yang sangat dinanti-nantikan ini dijangkakan dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu kita sedang tidur. Wow, best sangat ni!

Lagi kan, dengan campuran bahan botani yang sangat best, ia bantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut dan halus, dan juga glowing

YOUTH® Radiance C + E

Yang terakhir, formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini bantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga bantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.


Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.


Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:


Pengedar Shaklee (SID : 920212)


call/sms : 012-230 0921

www.wasap.my/60122300921  (klik)

FB: Ida Rashid

www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com


cash on delivery ➡

Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,

Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM 

Saturday, 11 August 2018

Testimoni Krim Herbal Blend Shaklee- -012 230 0921

TESTIMONI HERBAL BLEND SHAKLEE


Apa Fungsi Herbal Blend® Multi-Purpose Cream?
Melembutkan kulit / tumit kasarMerawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala Menghilangkan luka dan merawat eczemaMelegakan gigitan serangga / nyamukMerawat kulit gatalMenghilangkan parut jerawat / parut chicken poxLosyen harian untuk kulit keringKrim urut badan lenguhMerawat kesan luka melecur Melegakan badan / kepala ketika tidak sihat

----------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park,Puncak Jalil dan UPM