Tuesday, 2 January 2018

OMEGA GUARD SHAKLEE JANUARI PROMO

KEkda nak bagi tahu pembukaan tahun baru ni SHAKLEE buat promosi untuk OMEGA GUARD.

Omega Guard ni customer KEkda amalkan utk suami dia anaknya pun amalkan n diri dia sendiri untuk kolestrol. Untuk anak customer  KEkda mcm biasa untuk kecerdasan otak anak2 dan ketahanan badan anaknya.


Asid lemak Omega-3 adalah lemak yang sihat atau baik yang diperlukan untuk menyokong fungsi normal tubuh.


Omega-3 telah dikaji secara meluas manfaatnya terhadap tubuh badan:-


Kesihatan Jantung


Omega-3 dapat mengurangkan keradangan, keradangan boleh merosakkan saluran darah dan menyebabkan [enyakit jantung.


EPA & DHA telah terbukti melalui penyelidikan dapat memberikan manfaat berikut yang mana semuanya boleh membantu mengurangkan risiko penyakit jantung:

Membantu mengekalkan paras trigliserida (kolesterol) dan tekanan darahMeningkatkan pengaliran darah Mengekalkan degupan jantung sihat

Fungsi Otak 

Otak kita terdiri daripada hampir 60% lemak dan kebanyakan sistem saraf terdiri daripada lemak. Korteks serebrum (yang bertanggungjawab untuk ingatan dan perhatian) dianggarkan mengandungi 20% DHA.


EPA dan DHA telah dikaji untuk: 

Penglibatan dalam penghantaran maklumat di antara saraf Kesan positif kepada perasaan, kognitif, daya ingatan, pembelajran dan perhatianMemberikan kesan penuaan yang sihat, dimana boleh melambatkan permulaan penyakit yang berkaitan dengan usia dan minda seperti Alzheimer dan demensia / nyanyuk

Kesihatan Sendi 

EPA & DHA berfungsi untuk mengurangkan keradangan dengan mengurangkan pengeluaran enzim yang menghakis rawan dan menyebabkan sakit sendi 


Omega 3 juga memainkan peranan penting dalam:

Mengekalkan ketumpatan mineral tulangMenggalakkan pergerakan sendi, fleksibiliti, mengurangkan kekejangan, bengkak dan kesakitanMengurangkan keradangan menyekat keradangan dan kemusnahan sendi yang kerap berlaku dalam artritisBertindak sebagai pelincir untuk membolehkan sendi-sendi yang berkeriut serta sakit bergerak dengan lancar


Kehamilan


Aisd lemak, omega-3 adalah sangat penting semasa kehamilan sehingga penyusuan susu ibu


Selepas bayi dilahirkan Omega - 3 menyokong:

Perkembangan otak dan fungsi imun.Kesihatan ibu dan emosi stabil selepas bersalin Perkembangan otak, mata dan sistem saraf janinDHA adalah komponen utama retina - penting untuk perkembangan penglihatan yang sihat bagi bayi DHA adalah pentng untuk perkembangan optimum otak sebelum kelahiran dan semasa peringkat awal pembesaran kanak-kanakBoleh mengurangkan risiko alahan pada bayi Menyokong tempoh kehamilan yang normal dan berat kelahiran bayi yang sihat



Omega 2 juga didapati menyokong kesihatan kulit, membantu penurunan berat badan, meningkatkan sistem imun dan mengawal atur pengeluaran dan fungsi hormon.


Walaupun Omega 3 mempunyai pelbagai manfaat kepada kesihatan ia adalah nutrien yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. oleh itu pengambilan supplemen Omega 3 adalah penting. Orang yang sihat memerlukan kira-kira 1,000-2,000 mg minyak ikan sehari.


1 kapsul Omega guard Shaklee mengandungi 333mg Omega 3. 1 hidangan(3kapsul) bersamaan lebih kurang 1,000mg. Untuk mendapatkan produk ini boleh terus berhubung dengan saya di 012-2 2300921


Harga Pasaran : Rm136.25 (sebotol)

Testimoni 1
Anak saya dah tak gatal2 mata dan kalau tak mata anak saya merah jek.Satu lagi dia makam omega ni jd cergas n petah bercakap.suka sangat n saya akan amalkan omega ni untuk anak saya

testimoni 2
Adam 3 4 hari mula2 nak makan omega ni susah sangat sampai buang2 rasa rugi jugak.Lepas tu dah suka lak makan omega sebab anak sata dah tak bersin2 dah pagi2 n sejak amalkan omega takde berdarah hidung.

testimoni 3
darah tinggi mak rendah sepanjang amalkan omega ni.

banyak lagi testimoni yang best tau


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

1 comment: