Thursday, 16 November 2017

Testimoni Alfalfa untuk gout

TESTIMONI ALFALFA MEMBANTU PESAKIT GOUT.


Sebulan lebih ayahnye amalkan alfalfa masa tu makan apa pun tak terpk gout dah.Tak sakit.
Ni cari balik sebab dah berenti makan bila lupa dah tak makan alfalfa sakit2 datang balik baru ingat nak amalkan balik alfalfa

Gout ni tak boleh hilang gitu ja ampa weh kena jaga makan jugak.Ha la bertaun3 nak dapatkan gout tu igt senang ke nak hilang mcm tu jek.

Alfalfa ni cuma membantu mengurangkan asid urik yang menyebabkan gout aktif.Sebab ia bersifat alkali.

Gout ni tak kira tua or muda zaman canggih ni umur muda2 lagi dah ada gout 20 lebih keatas dah kena.Macam dulu kita duk tahu umur 50 keatas je kena.


Rm57.50 (330 biji)
Rm102.50 (700 biji)


Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

No comments:

Post a Comment