Set Untuk Pesakit Gout Shaklee -012 230 0921

Sakit gout melibatkan sendi2x dalam badan.Kebiasaan Gout menyerang di bahagian Kaki.Penyakit ini boleh nyebabkan tidak boleh berjalan kerana menyakitkan bila berpijak di lantai.

Apa itu Gout??

Gout adalah sejenis penyakit sendi berpunca daripada asid urik berlebihan yang terkumpul di dalam badan. Asid urik adalah bahan buangan terhasil semasa proses penghadaman sejenis protin bernama purin. Apabila tubuh kita berlebihan asid urik yang terkumpul di dalam sendi, ia akan menyebabkan gout, batu karang, dan kegagalan buah pinggang.


Apakah punca Gout? Punca Gout adalah disebabkan kandungan asid urik yang berlebihan dalam badan. Keadaan ini boleh disebabkan oleh:

Peningkatan pengeluaran asid urik oleh badan.Penyingkiran asid urik yang berlebihan oleh buah pinggang.Peningkatan pengambilan makanan yang mengandungi purin yang dimetabolismakan kepada asid urik di dalam badan.

Daging tertentu, makanan laut, kacang kering dan kacang adalah sangat tinggi kandungan purin. Alkohol juga boleh meningkatkan tahap asid urik dan serangan gout. Bilakah serangan Gout boleh berlaku? Serangan Gout boleh berlaku secara tiba-tiba tanpa sebab yang ketara. Keadaan tertentu boleh menyebabkan serangan Gout. Contohnya:

Kekurangan air di dalam badan atau berpuasa.Makan makanan kaya purin secara berlebihan.Minum alkohol berlebihan.Kecederaan kepada sendi.Selepas pembedahan.

Tanda-tanda dan gejala-gejala penyakit Gout:

Sakit sendi berlaku secara tiba-tiba, terutama di ibu jari kaki, lutut dan pergelangan kaki.Sendi menjadi bengkak.Sendi menjadi panas, merah dan teramat sakit.Demam.



Fungsi-fungsi Set Gout Shakleeadalah:

Alfalfa - detoks semulajadi bertugas menyingkirkan toksik dari badan. Pengamal Alfalfa perlu mengambil air yang banyak (sebaik-baiknya 3-4Liter sehari) untuk membantu melancarkan proses detoks.


Omega Guard – mengelakkan keradangan sendi dan mengurangkan kesakitan.


 

Dalam Vivix yang istimewa ini terkandung 4 bahan utama yang sangat berharga iaitu Muscadine Grapes, Purple Carrot, Elderberry dan  Japanese Knotweed. Keempat – empat bahan utama Vivix ini sangat istimewa. Dan kerna keistimewaannya inilah yang boleh membantu pesakit bebas daripada Gout yang dialaminya, tak kita berapa puluh tahun sekalipun.

RM194


Vivix juga sangat membantu pesakit Gout untuk hidup dan bergerak bebas seperti sebelum mengalami penyakit ini

Apa yang Vivix boleh bantu?

 Memperbaiki DNA 
Mengurangkan inflamasi
Meningkatkan penghasilan tenaga
Mengelakkan pengumpulan protein AGE (Advanced Glycation End product)

RM475.00

Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm80.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

0 Comments:

Post a Comment