Wednesday, 13 January 2016

Pencuci Muka Shaklee

Pencuci muka terbaik abad ini

TESTIMONI

hai ida pencuci muka shaklee ni bagus la kan,terkejut saya,seminggu muka rasa bersih rasa dari dalam bersihnye..

Awak tahu kalau saya period mesti tumbuh jerawat,suami pn tegur eh sayang periodkan,muka nampak bersih la,bila saya stress ke memang akan tumbuh jerawat...

kihkihkih tersipu sipu malu kawan,suaminye tak tahu yang dia guna pencuci muka SHAKLEE..

Saya nak tunggu adik beradik plak tegur,saya tak jumpa lagi dorang ni..Mahal pun berbaloi la ida,sebelum ni beli yang mahal pun takde perubahan pun..

pencuci muka Shaklee ni guna sikit pun dah rasa bersih muka.

kan kan kan jimat,1 tiub tu berbulan boleh guna ..memang berbaloi baloi..

ha mai siapa nak cuba pencuci muka SHAKLEE..

Kebaikan Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite Shaklee

* Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih.
* Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.
* Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit wajah.
* Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen kulit.
* Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupaskan.

Ida Rashid
whatsapp: 0122300921

#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya #shaklee_serikembangan #shaklee_puncakjalil #shaklee_Malaysia #sayajual #shakleecheras #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia #tenaga #putih #halusmulus #iger #vitamincshaklee #vitamineshaklee #vivixuntukkanser #nakcantik  #setpreggy #shakleeputrajaya

No comments:

Post a Comment