Tuesday, 1 September 2015

Menantu hantu v Mertua ,ESP Shaklee

Selamat malam semua
opsss hari ni macam terlebih lak nak bercerita itu ini

IdaRashid menantu
hihihi rasa tak banyak kot nak bercerita,kang up diri sendiri plak,kalau up tapi orang tengak padahal Menantu Hantu..kihkihkihkih.Cuma kat sini nak bagitahu IdaRashid masih perbaiki untuk jadi menantu yang baik dan memahami rantak Mertuaku.

Alhamdulillah syukur nikmat IdaRashid dapat ibubapa mertua yang sangat sangat sangat baik di mata IdaRashid.

Ibu mertua IdaRashid Hajjah Nor Azawiah binti Abdul Rahman.Dia sangat baik,tak dapat nak ceritakan secara kasar tu susah n nak ceritakan secara halus mmg panjang la  bagaimana baiknye dia sepanjang Ida Rashid jadi menantu.Beliau sentiasa menjadi lilin untuk semua yang di kasihinye.Ibu Mertua Ida Rashid suka sangat minum ESP,sebabnye boleh mengawal beliau sakit perut,cirit birit,n bila makan pedas ke mesti sakit perut,bila amalkan ESP perut jadi lega n nyaman.Bila habis je ESP MAMA akan cakap susu mama dah habis la,hihihi suka tau Ida Rashid

Bapa mertua Ida Rashid HJ Gemon bin Ishak,nama pun dah unik,penyabar,sentiasa senyum,baik sebaik baiknye.Alfatihah untuk Bapa Mertuaku.

Ida Rashid
whatsapp: 0122300921

#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya #shaklee_serikembangan #shaklee_puncakjalil #shaklee_Malaysia #sayajual #shakleecheras #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia #tenaga #putih #halusmulus #iger #vitamincshaklee #vitamineshaklee #vivixuntukkanser #nakcantik
#bajukurung #pilotcafe #kevin

1 comment: