Tuesday, 12 May 2015

SET KURUS SHAKLEE

Part 1

hai hai testimoni sendiri hokey

dulu ramai yang kutuk besarnye bumper,besarnye peha mesti tak boleh pakai seluar macam kitorangkan

lengan macam batang pinang
jalan mesti bergoyang abis

kalau nak beli seluar mesti nak kena cuba dulu,kadang2 kalau cuba pun mesti tak dapat beli saiz dah tak ada la yang tu paling besar...waaaaa sedih tau

kadang2 terfikir ramai jugak orang gemok macam aku ni dalam malaysia sebab kengkadang saiz besar habis,yang tinggal saiz kecik molek jek

pastu cakap kat en.suami
i nak kurus bukan sebab apa i nak senang solat,untuk u jugak,i tak kisah apa orang nak kata i apa,i nak beli senang baju seluar

so dengan semangat yang gitu tanpa meninggalkan makanan kegemaran saya terutama nasi saya dapat turunkan berat badan 85kg-70kg-64kg-sekarang lom timbang lagi dah 1 bulan tak timbang

jom saya bantu anda untuk turun berat badan yang anda perlukan

saya suka suami saya puashati :* chikit

whatsapp: 0122300921

#sayajualshaklee #shaklee_putrajaya #shaklee_serikembangan #shaklee_puncakjalil #shaklee_Malaysia #sayajual #shakleecheras #sayajualmurah #visitmyig #igbiz #instashop #vitamin #suplement #kesuburan #gemuk #kurus #cantik #online_selling #online_Malaysia #shakleepuchong #putih #halusmulus #iger #vitamincshaklee #vitamineshaklee #vivixuntukkanser #nakcantik #nakmenawan

No comments:

Post a Comment