Tuesday, 19 November 2013

Testimoni Alfalfa - Mengetatkan Vagina (keintimanan suami isteri)

Salam,saya nak kongsi pasal ALFALA... sebelum mencuba saya banyak baca testimonial dari internet dan saya tnya dealer saya Fai Shaklee ok ke guna alfafa utk keintiman suami isteri?? ..mula mcm x percaya bila kata alfafa ni boleh mngembalikan tisu2 dalaman faraj kita (mengetat),hilangkan kputihan,dll.....sya pulak ibu yg dah beranak 1 dan hati sya teringin nak mcuba...sya beli dan guna 1 minggu,kbetulan masa tu Miss ''P'' datang slama seminggu.,sminggu tu makn alfafa,....slpas Miss P dh x de sya bersama dgn suami...mlm tu muka suami sya agak confiuse gitu,mcm2 persoalan dia ajukan pd saya....dia tanya saya makan apa smpai jadi mcm ni..lain macam benar rasanya...hati sya berbunga2,ketawa dlm hati pun ada...sbb dia x penah tegur pun...Miss ''V'' sya ada kelainan dan bebeza dari hari2 yg sebelumnya..hati happy sgt...kalu boleh nak truskan makan alfafa...agar en.suami boleh tsenyum& bahagia sllu..... - Puan Rashidah

Best kan..ambl supplement utk sihat tapi lain pula jadinya..saya sangat rekemen pada mereka yang sudah berumahtangga untuk ambil supplement alfafa ni..sebab ia mempunyai pelbagai khasiat termasuklah sebagai kacip Fatimah moden.

Harga Alfafa Shaklee
Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
•    Sumber semulajadi alfalfa.
•    Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air
      sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Harga Pasaran : Rm53.00 (s) / Rm97.00 (L) - contact saya untuk harga istimewa ye 



Untuk info lanjut atau pesanan
PM di FB  : Ida Rashid
Shaklee Independent Ditributor (SID 920212)
sms/Whatsapp : 012 - 230 0921
Cod area : Seri Kembangan,Kinrara,Bukit Jalil,Cheras.Putrajaya


No comments:

Post a Comment