RAMUAN SEMULAJADI VIVIX



1. Anggur Muscadine
~ anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan kromosom ini is menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.
2. Carrot Unggu
~ Sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterprnes dan anthocyanins antioksidan yang mustajab. Asid Klorogenik yang terdapat dalam carrot ini dapat membantu mengurangkan diabetes dan penyakit koronari jantung.
3.Elderberry
~ Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok, dan serangan sakit jantung. Juga bagus dalam pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.
4. Polygonum Cuspidatum
~Mempunyai manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol. Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol , merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan.

Terbukti Vivix adalah bersumberkan dari bahan semulajadi...Jadi dapatkan tanpa ragu-ragu. Harga Istimewa menanti sepanjang November. Buy 6 Free 1..Buy 1 With Special Price..




2 comments: