Keistimewaan Apabila Anda Menjadi Ahli SHAKLEE

Ingin menikmati bonus 2 angka, 3 angka, 4 atau 5 angka setiap bulan?? KEISTIMEWAAN APABILA ANDA MENJADI AHLI SHAKLEE Menikmati kehebatan dan keberkesanan produk Shaklee dan sihat sentiasa Menggunakan produk Shaklee sambil mendapat pulangan wang anda Memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk Shaklee yang sememangnya hebat Mampu milik dengan hanya membeli produk berdasarkan harga ahli disamping menjana pendapatan Membantu ahli keluarga, saudara-mara terdekat yang ingin membeli produk Shaklee dengan harga ahli, dan anda mendapat bonus dari Shaklee dengan UV(point) anda Bersama-sama dengan kami di Group JUTAWAN SHAKLEE yang sentiasa muda, ceria dan bertenaga serta dalam keluarga Shaklee yang harmonis Tidak perlu maintain UV(point) sekiranya untuk kegunaan sendiri sahaja Menikmati bonus 2 angka, 3 angka, 4 atau 5 angka atas pilihan anda sendiri

FREQUENT ASK QUESTIONS (FAQ) 
Q: Bagaimana nak jadi distributor Shaklee ? 
A: Registration fee is RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk postage member kit. Ataupun anda boleh beli barangan bernilai RM680, anda boleh dapat FREE membership. 

Q: Berapa modal yang diperlukan ? 
A: Tak perlu modal pun sebab dengan Shaklee ini kita boleh buat ala-ala dropship - bila customer order dan bayar barulah kita bayar kat Shaklee. Shaklee pula akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan ? Unless nak simpan stok kat rumah, suka hati lah invest berapa pun. 

Q: Berapa sales/belian kena maintain setiap bulan ? 
A: Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang anda perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak mendapatkan cash bonus. Nak beli untuk kegunaan sendiri & keluarga sahaja pun boleh. Tak rugi pun jadi ahli. 

Q: Berapa keuntungan boleh dapat setiap bulan ? 
A: Bergantung kepada sales/purchase kita pada bulan tersebut. Minimum 150 points untuk layak dapat cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dari 5% sehingga 21%, depending on berapa points kita dapat. 

Q: Kena cari orang ke ? Kena head hunting ke ? 
A: Tak perlu ! Saya pun tak suka nak cari-cari orang paksa-paksa join/beli.In fact, orang pula akan cari kita nanti. 

Q: Tapiii saya tak tahu macam mana nak mula berbusiness... 
A: InshaAllah saya akan guide & coach anda sebab once anda dah register dengan saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya. Bersama kita berbincang dalam online closed group shaklee bimbingan saya, dan leaders dalam susur galur group JUTAWAN SHAKLEE. Saya akan bimbing dari A-Y, part yang Z itu terletak pada usaha dan diri anda sendiri untuk berjaya. InshaAllah. 

Q: Saya nak register jadi ahli but tak nak jual-jual ni, boleh ke ? 
A: Suka hati lah, boleh je. Beli untuk kegunaan sendiri pun boleh. Saya takkan paksa anda jual, tanya lah mana-mana 'anak' saya, saya tak pernah paksa. Semua yang nak berbusiness semua atas inisiatif sendiri. If you need guidance saya akan tolong. 

Q: Apa lagi keistimewaan yang Shaklee tawarkan? 
A: Shaklee menawarkan pelbagai keistimewaan kepada ahlinya. Yang paling jelas adalah 3C-CASH, CAR & CONVENTION. Selain Cash Bonus setiap bulan, Shaklee juga menawarkan Car Bonus Incentive berbentuk cash kepada leaders dan juga Convention bertaraf 5 dan 6 bintang secara percuma kepada ahli-ahlinya yang layak. Dan kepada yang beragama Islam, setiap tahun ahli Shaklee berpeluang menunaikan Umrah secara percuma jika memenuhi syarat yang ditetapkan. 

Q: Ok, cool ! So bagaimana nak register? 
A: Saya boleh tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yang diperlukan+registration fees. Selepas itu,anda tunggu kat rumah, nanti member kit ini akan sampai ye.

Untuk keterangan lanjut:











(COD: Seri Kembangan, Kinrara, Bukit Jalil, Cheras, Putrajaya)

0 Comments:

Post a Comment