Shaklee Berbeza


Terdapat banyak sebab mengapa anda memilih Shaklee untuk kesihatan anda atau keperluan kesihatan anda. Ya, terdapat banyak syarikat-syarikat lain yang membuat produk-produck nutrisi tambahan, produk kecantikan atau produk penjagaan diri. Tetapi adakah syarikat-syarikat ini, dapat menbuktikan saintifik prestasi untuk produk-produk mereka atau kawalan kualiti yang teliti, dari ladang hingga pengguna, setanding dengan Shaklee. Produk-produk Shaklee melebihi piawaian industri dalam segala-galanya.

Tentang isu-isu alam sekitar, Shaklee telah menjadi pemimpin kepada pergerakan alam sekitar sejak 1960an.  Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang dianugerahi pensijilan Iklim Neutral. Itulah apa yang pemimpin Shaklee lakukan.


Sebab-sebab lain mengapa Pilih Shaklee:-

1) Syarikat Nutrisi Semulajadi, No. 1 di Amerika Syarikat.

2) Syarikat pertama di dunia untuk mendapatkan pensijilan Iklim Neutral dan benar-benar mengimbangi pelepasan CO2 kami, mengakibatkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar.

3) Lebih daripada 90 kajian telah diterbitkan dalam peer-ulasan jurnal saintifik – Ini lebih banyak daripada mana-mana syarikat nutrisi yang lain.

0 Comments:

Post a Comment