Soy Protein Shaklee

ESP - SOY PROTEIN ISOLATE POWDER




Produk Shaklee yang paling saya suka. Rasanya sangat sedap. saya lebih selesa dicampurkan dengan jus oren. Sebelum pergi kerja saya akan pastikan saya sempat untuk 'shakebombom' breakfast saya ni. Ianya dapat memberi tenaga sepanjang hari dan kalau tak sempat ambil makanan lain untuk breakfast pun tak apa sebab ESP dah beri rasa kenyang. Kadang-kadang dah tengahari pun saya masih tak rasa lapar. Yang bonusnya kulit pun cantik.

Kenapa saya suka ESP??

- Sebab ianya amat penting dalam diet harian kita.
- Minuman berkhasiat (sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya)
- Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.
- ESP mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.
- ESP tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.
- Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik.

Yang buat saya lagi yakin ESP tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.



untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ida Rashid
Email : idarashids@gmail.com
sms / whatsapp : 012-230 0921

0 Comments:

Post a Comment