Set berpantang dan set menyusu shaklee-012 230 0921

Assalamualaikum  dan selamat pagi semua semua orang.

Wanita👩 dengan kesihatan 💪dengan kecantikan👰 dengan Anak2 👫 tak dapat di pisahkan.

Sebelum berkahwin suka jaga kecantikan kulit dan badan.

Bila dah berkahwin 💏 jaga kecantikan dan badan jugak untuk suami dan tambah jaga kesihatan dalaman jugak.Almaklumlah semuanya untuk suami dah.

Bila dan mengandung nak jaga kesihatan untuk diri sendiri dan jugak untuk baby dalam kandungan terutamanya.

Bila baby lahir kesihatan menyeluruh pulak ibu2 ni nak kena jaga.Untuk apa untuk kehidupan yang lebih sempurna.Bab kata Abah Kekda Ibu ni adalah segala2nya dalam rumah kalau ibu2 tak sihat kalau jiwa ibu kacau rumah ni kucar kacir la jawabnya.tak terurus.

Set berpantang shaklee ni dah sebati dengan keluarga Kekda.Kakak adik adik sepupu dan Kekda sendiri mengamalkan set berpantang shaklee.

Alhamdulillah  terbukti berkesan.Jiwa ibu2 terpelihara,kesihatan ibu2 terjamin,baby pun tenang bila jiwa ibu2 tenang dan sihat.

Suami2 hadiahkan set berpantang untuk isteri tu sebabnya 9 bulan bawak baby dalam perut,bersalin plak urat putuih tulang temulang bagai di rentap perhhhh... sakit beb.

mai ler whatsapp tepi ngan kekda terangkan semua kelebihan set berpantang/set kesihatan  ni.Biaq isteri tu senyum lebaq.Baru la rumah tangga bahagia dan tenteram.



Ingin mendapatkan barangan Shaklee dengan harga potongan sehingga 20%?? Anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya Rm75.00 (termasuk cas penghantaran) seumur hidup. Dengan mendaftar sebagai ahli anda juga layak untuk menikmati keistimewaan lain. Hubungi Ida Rashid untuk keterangan lanjut.

Anda boleh membuat belian di mana-mana cawangan dengan harga Ahli.Saya boleh membantu anda mendaftar hanya melalui Online.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:

Pengedar Shaklee (SID : 920212)

call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921  (klik)
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com

cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

0 Comments:

Post a Comment