Testimoni set menyusu shaklee -0122300921

Testimoni Puan Mas
Saya pernah guna PRODUK SHAKLEE untuk menyusu dan untuk rambut gugur pada tahun 2013 lagi,saya lahirkan anak pertama,ke 2 dan ke 3.
Bila lahirkan anak ke 4 ni saya cuba guna produk lain tetapi tiada kesan apa2 pun.Shampoo yang mahal pun pernah saya gunakan,anak saya baru 4 bulan..rambut saya gugur banyak sangat.Saya risau suami pun risau
          Suami saya suruh amalkan semula set shaklee untuk menyusu dan utk rambut gugur.Seronok ida dengar kerana suaminya memberi galakan untuk isteri menyusu dan kecantikan Isteri siap berikan bajet lagi...
          Saya guna Shaklee untuk kesihatan juga,sebab penat bekerja.Saya akan gunakan Shaklee ni untuk kesihatan luar dan dalaman..IN SYAA ALLAH
      ➡     Kelebihan ESP
  gastrik
  luka ceaser
  rambut gugur
  kulit cantik
  jeragat
  menyusu-memekatkan susu ibu
  pantang-esp mengandungi protin yang cukup untuk ibu
  letih/lesu
   
 ➡     KELEBIHAN ALFALFA
Mengurangkan masalah resdung dan eczema
Membantu hilangkan kelesuan dan tekanan
Memberi kelegaan semasa period
Membantu Merawat arthitis
Membantu Merawat athma
Mencuci usus bagi membuang toksik
Membantu membuang angin dalam badan
Membantu mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
Meneutralkan asid dalam badan
Membantu masalah keputihan pada wanita
Membesar dan menegangkan payu dara
Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
Memulihkan urat selepas bersalin Sebagai milk booster
Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
➡OSTEMATRIX
Untuk tulang bila menyusu seseorang ibu memerlukan lebih kalsium.Ini kerana zat2 yang sedia ada membekalkan kepada bayi si ibu.
Untuk ibu yang sembelit
Untuk ibu yang sakit2 badan,lenguh2 badan dan sakit lutut
Untuk tempahan dan pertanyaan sila berhubung melalui:
call/sms : 012-230 0921
www.wasap.my/60122300921
FB: Ida Rashid
www.sihatdalamkehidupan.blogspot.com
cash on delivery ➡
Seri Kembangan,Putrajaya,HUKM Cheras,
Bandar Kinrara,Equine Park

2 comments:

  1. Bila diamalkan secara konsisten dan berterusan, hasilnya memang memuaskan hati :)

    ReplyDelete